تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری شبستان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه از حضور انقلابی مردمدر آیین های دهه فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن 1392 تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، در این بیانیه آمده است: سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی فرا می رسد که پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف، اعجاب جهانیان را برانگیخته و امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی بی بدیل برای ملتهای آزاده و طرفدار صلح و دوستی محسوب می شود.


این بیاینه می افزاید: ملت سرافراز ایران اسلامی که همواره پیرو امر ولایت معظم بوده با بصیرت و هوشیاری در صحنه های مختلف دفاع از حقانیت نظام که به حق، یادگار جاوید معمار کبیر انقلاب اسلامی و ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن بوده، علیرغم تبلیغات مسموم بیگانگان و تلاش های شوم آنان برای تضعیف باورهای عمیق و انقلابی ملت ایران، یک بار دیگر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حماسه ای خلق کردند که بیش از پیش بر یأس مخالفان دامن زد.


در ادامه این بیانیه آمده است: بی تردید عزم راسخ ملت در دفاع از انقلاب خمینی (ره)، پشتوانه ای اصیل و مستحکم در برابر هجمه های ددمنشانه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بوده و این اراده آهنین ناشی از معرفت ایرانیان مسلمان نسبت به پیام های ارزشمند نهضت سرخ حسینی (ع) است.


این بیانیه در پایان خاطرنشان می کند: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، ضمن تقدیر از حضور آگاهانه و انقلابی امت شهید پرور ایلام در آیین های گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه راهپیمایی حماسی یوم الله 22 بهمن، تداوم نهضت شکوهمند خمینی (ره) را تا اتصال به انقلاب فرزند زهرای اطهر (س)، منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) را از خداوند قادر و متعال مسئلت می نماید.


پایان پیام/
 

کد خبر 342622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha