حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشانه پشتوانه عظیم مردمی نظام بود

خبرگزاری شبستان: امام جمعه اردبیل از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد و گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشانه پشتوانه عظیم مردمی نظام بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام سید حسن عاملی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز (25 بهمن) در محل مصلی امام خمینی (ره) گفت: نظام پشتوانه عظیم مردمی دارد و این حضور، نمایش قدرت واقعی و اقتدار درونی و انسجام ملی نظام و نماد وحدت ملی بود.


آیت الله عاملی با بیان اینکه پیام های این راهپیمایی کمر دشمنان را می لرزاند و موجب ترس آنها از نظام جمهوری اسلامی می شود، افزود: بصیرت و درایت انقلابی در ملت ما بعد از 36 سال هنوز مثل اول انقلاب است.
 

وی، با اشاره به اینکه تهدید و تحریم و جنگ روانی مستکبرین برای ملت ایران فائده ای ندارد و بلکه نتیجه عکس می دهد، خاطر نشان شد: هزینه های میلیاردی دشمنان در راه اندازی شبکه های عظیم تبلیغاتی هدر رفته است.


نماینده ولی فقیه در استان، با بیان این مطلب که این راهپیمایی، ظهور زیبای مردم سالاری دینی بود. تصریح کرد: این راهپیمایی، رفراندومی عظیم و بی نظیر است و نظام و قانون اساسی و نظام ولایت فقیه را امضاء می کند.


وی،خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی، افزود: شما چاره ای جز خضوع در برابر اراده ملّتی بزرگ و تعظیم و احترام به این ملّت ندارید.


امام جمعه اردبیل، در پایان خطبه خود خطاب به مسئولین، اظهار داشت: این حضور ابراز محبت از طرف مردم با مسئولین بود و مسئولین نه با زبان بلکه باید بصورت عملی از این ملت تشکر کنند. در شأن آنها کار کنند. کوتاهی در حق این ملت، ظلم عظیم و کفران نعمت است.


پایان پیام/
 

کد خبر 343255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha