هشتمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان گلستان در دهه فجر افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان از افتتاح هشتمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان گلستان در شهرستان گنبد کاووس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، مهدی میقانی، مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان گفت: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی آقای توسلی در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع با سرمایه گذاری مبلغی حدود 20 میلیارد ریال در کیلومتر 2 محور ترانزیتی گنبد کاووس به اینچه برون به مرحله بهره برداری رسیده و این طرح موجب اشتغالزایی برای 15 نفر در فاز نخست شده است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان، وی مجتمع مذکور را دارای جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت و گاز، ساختمان اداری، دو باب نمازخانه، سرویس بهداشتی، واحد خدمات خودرویی، واحد کمک های اولیه و فروشگاه عرضه مواد غذایی عنوان کرد و اظهار داشت: مبلغی حدود 700 میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بصورت بلا عوض جهت احداث رمپ ورودی و خروجی این مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی هزینه شده است.


مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان افزود: از حضور سرمایه گذاران در حوزه جاده ای استقبال کرده و جذب سرمایه گذاران را به عنوان یک راهبرد در ارتقاء سطح خدمات به بهره برداران جاده تلقی می کنیم و برای تسهیل امور سرمایه گذاران در اجرای طرح ها تأکید داریم.


پایان پیام/

کد خبر 343427

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha