پرداخت بالغ بر4میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان امداد دورود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد لرستان از پرداخت بالغ4 میلیارد و 670 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان امداد این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از لرستان، اسدالله اسدی، مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دورود گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 665 فقره تسهیلات کار گشایی به مددجویان امداد این شهرستان پرداخت شده است.


وی افزود: در این راستا اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 670 میلیون و 500 هزار ریال هزینه شده است.


اسدی اظهار داشت: همچنین در طول سال جاری تعداد 69 فقر تسهیلات خود کفایی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 170 میلیون ریال به مدد جویان مستعد و جویای کار و اقشار نیازمند با اقساط بلند مدت و به صورت قرض الحسنه پرداخت شده است.


وی ادامه داد: همچنین در طول امسال بالغ بریک میلیارد ریال در قالب تسهیلات کارگشایی به مددجویان دورود پرداخت شده است.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد شهرستان دورود، اسدی اذعان داشت: در راستای پرداخت این تسهیلات که به 104 خانوار تحت حمایت تعلق گرفته است بالغ بر 1 میلیارد و 13 میلیون ریال هزینه شده است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان دورود در ادامه با بیان اینکه به یکصد نفر از این مددجویان تسهیلات کارگشایی به صورت قرض الحسنه با اقساط بلند مدت پرداخت شده است، تصریح کرد: این تسهیلات در قالب کمک هزینه درمانی، خرید لوازم اولیه زندگی، کمک شهریه دانشجویی، کمک خرید جهیزیه، تعمیرات مسکن و سایر نیازهای ضروری با اقساط بلند مدت به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 343473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha