رشد بی نظیر شرکت کنندگان در مرحله استانی مسابقات قرآنی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: 127 هزار نفر در مسابقات استانی شرکت کردند که نسبت به سال قبل که 22 هزار نفر بود رشد چشمگیری داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم، مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس، امروز (26بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال جاری شاهد حرکت بی نظیر در برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم بودیم، گفت: 127 هزار نفر در مسابقات استانی شرکت کردند که نسبت به سال قبل که 22 هزار نفر بود رشد چشمگیری داشت.


وی با اشاره به اینکه باید زمینه مشارکت هرچه بیشتر مردم را در این مسابقات داشته باشیم، اظهار داشت: امیدواریم توجه ویژه ای از جانب اهالی قرآنی برای مسابقات کشوری ایجاد شود.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس با یادآوری اینکه این مسابقات با عنایت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار فارس برگزار خواهد شد، تصریح کرد: کمیته ستاد عالی مسابقات در روزهای اولیه ایجاد شد که متشکل از 35 کمیته می شود.

 

حجت الاسلام حسینی مقدم از برگزاری 150 محفل قرآنی با مسئولیت سازمان تبلیغات خبر داد و افزود: 30 محفل ویژه قرآنی با حضور قاریان مصری و بین المللی 35 محفل ویژه بانوان و محافل مختلف در سطوح مختلف در مساجد، مدارس، بقاع متبرکه و دانشگاه ها برگزار می شود.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه این مسابقات روز پنج شنبه اول اسفند از 14 و 30 بعد ازظهر در تالار حافظ اجرایی می شود، افزود: هتل شیراز برای اقامت خواهران و برای استراحت برداران، هتل پرسپولیس در نظر گرفته شده است.

 

خاطر نشان می شود، سی و ششمین مسابقات کشوری قرآنی کریم از اول اسفند به مدت یک هفته در شیراز برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 343556

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha