ششمین جشنواره استانی فیلم مهر آغاز بکار کرد

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل گفت: ششمین جشنواره استانی فیلم مهر در سه بخش " داستانی، مستند و انیمیشن " آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، علی چشمه نور، سرپرست فرهنگ و ارشاد استان اردبیل، عصر امروز( 26 بهمن) با اعلام این خبر اظهار داشت: با نمایش مستند هزار جلوه سنگ کاری از محمد علیزاده ششمین جشنواره فیلم مهر کلید خورد.


وی، با بیان اینکه فیلمهای منتخب ششمین جشنواره استانی فیلم مهر طی روزهای 26 و 27 بهمن ماه در سینما حافظ اردبیل و در سه سانس از امروز به روی پرده می رود، افزود: آیین اختتامیه این رویداد هنری و نیز نخستین جشنواره فیلم فجر و چهارمین جشنواره عکس تجلی حضور در بیست و هشتمین روز از بهمن ماه 92 در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار می شود.


دبیر ششمین جشنواره استانی فیلم مهر اردبیل ادامه داد: فیلم های منتخب و راه یافته جشنواره به بخش مسابقه درسه سانس نمایش داده می شود و امروز اولین سانس نمایش فیلم ها از ساعت 15-17 می باشد.


ششمین جشنواره عکس تجلی حضور در اردبیل برگزار شد


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل، با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره عکس تجلی حضور در اردبیل، اضافه کرد: با محوریت "نگاه مردم " و با شرکت عکاسان غیر حرفه ای، ششمین جشنواره عکس تجلی حضور در اردبیل و شهرستان های تابعه برگزار شد.


چشمه نور، با اعلام این مطلب که این جشنواره همزمان با راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن سال 92 با محوریت نگاه مردم برگزار شد، تصریح کرد: در این جشنواره عظمت و لحظه های راهپیمایی از نگاه مردم و از طریق تلفن های همراه و دوربین های دیجیتال ثبت می شود و تاکنون 500عکس توسط بیش از80 عکاس به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد و اسلامی استان اردبیل، این مقام مسئول، با اعلام اینکه امروز 26 بهمن آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه های مستقر در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز استان و شهرستان های تابعه است، بیان داشت: همزمان با روز اختتامیه که در 28 بهمن ماه در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار خواهد شد، به بهترین عکس و همچنین عکاسان منتخب استانی و شهرستانی هدایایی اعطاء خواهد شد.


گفتنی است؛ جشنواره های پیشین با عنوان " حامیان ولایت " برگزار شده بود که امسال نیز ششمین جشنواره با نام " تجلی حضور " برگزار شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 343602

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha