اجرای طرح اسکان نوروزی با 15 مدرسه در علی آباد کتول

خبرگزاری شبستان: مدیر آموزش و پرورش علی آباد کتول گفت: طرح اسکان نوروز 93 در شهرستان علی آباد کتول، با 15 مدرسه و در قالب 119 کلاس، پذیرای مسافران نوروزی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی اکبر کی پور، فرماندار شهرستان علی آباد کتول، بعد از ظهر امروز (26 بهمن) در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: ستاد اسکان در بخش اسکان مربوط به آموزش و پرورش است و در قسمت های دیگر به ادارات دیگر مربوط می شود، اما با توجه به اینکه مکان از آموزش وپرورش است نقش پر رنگ تری به آن داده است.


وی افزود: در حوزه گردشگری، سهم کمی داریم و اگر همین جنگل ها و سرسبزی را نداشتیم، قطعا سهم ما خیلی کمتر از اینها بود.


کی پور با تاکید بر لزوم تقویت گردشگری شهرستان، اظهار داشت: بسیاری از کشورهای اروپایی که منابع ملی ضعیفی دارند، از طریق پرورش دادن حوزه گردشگری این مشکل را جبران می کنند.


وی خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما در سطح شهرستان، همانند سایر شهرها، بالابردن میزان ماندگاری مسافرین است، لذا با توجه به استقبال مسافرین در سال گذشته و پتانسیل موجود، پیشنهاد می گردد تعداد مدارس افزایش یابد.


محمد پیری، مدیر آموزش و پرورش علی آباد کتول نیز اظهار داشت: طرح اسکان نوروزی 93 در شهرستان علی آباد کتول، با 15 مدرسه و در قالب 119 کلاس، به اجرا در خواهد آمد.


وی افزود: تمام تلاش ما در اجرای طرح اسکان نوروزی، افزایش کیفیت خدمات و رضایت مندی مهمانان نوروزی است که خاطراتی خوب و خوش از این شهرستان در اذهان خود داشته باشند.


پیری در خصوص وضعیت تجهیزات مدارس مشمول این طرح، گفت: در طرح اسکان امسال، از تعداد 15 مدرسه پیش بینی شده، تعداد 3 مدرسه در شهر فاضل آباد و 12 مدرسه در شهر علی آباد کتول قرار دارد.


وی در ادامه افزود: از نظر تجهیز هم، در مدارس مجهز 32 کلاس، نیمه مجهز 81 کلاس و 6 کلاس هم بصورت معمول تجهیز شده است.


گفتنی است، پیگیری و اجرای طرح تاسیس موزه علوم طبیعی و فناوری و اجرای طرح جامع آموزشی ویژه پایه اول ابتدایی از مصوبات این جلسه بود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 343628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha