360 نفر از دانشجویان دانشگاه سمنان به اردوی راهیان نوراعزام می شوند

خبرگزاری شبستان:معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان از اعزام 360 نفر از دانشجویان دختر و پسر این دانشگاه به اردوی معنوی راهیان نور به صورت ریلی خبر داد .<BR>

به گزارش خبرنگار شبستان از سمنان،کیوان کرامتی (27 بهمن) با اعلام این خبر گفت : دانشجویان خواهر در بازه زمانی 20 تا24 اسفند ماه و دانشجویان برادر 24 تا 28 اسفند ماه با هدف تجدید خاطره رشادتهای رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس ، آشنایی با مناطق عملیاتی جنگی وتجدید عهد وپیمان با آرمانهای والای شهیدان به این اردوی معنوی اعزام می شوند .


کرامتی به مناطقی که دانشجویان از آنها بازدید خواهند کرد اشاره کرد و افزود : فکه ، فتح المبین ، اروند ، شلمچه ، والفجر 8 ، هویزه و طلائیه مقصد این دانشجویان است .


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان همچنین برگزاری رزم شبانه ، برپایی نمایشگاه کتاب و کتابخانه سیار در طول مسیر را از برنامه های جنبی این اردو عنوان کرد و اظهار داشت : همراه این دانشجویان روحانی ، مداح و راوی دفاع مقدس هم اعزام خواهد شد .


کرامتی به مزایای این اردوی معنوی اشاره کرد و افزود : این اردو از ابعاد مختلف دارای اهمیت است و روحیه خودباوری ، ایثارگری و تکیه بر توان ملی دانشجویان را ارتقاء می دهد .


وی ادامه داد : رشادتها و تلاشهای جوانان دیروز که برای ایجاد آرامش و حفظ استقلال جمهوری اسلامی از خود گذشتگی کردند باعث شده امروز بنیاد دستاوردهای علمی و پژوهشی نظام بر آن بنا شود .


وی خاطر نشان کرد : این اردو فرصت مناسبی برای ارتقاء دانشجویان در بخش های مختلف مهندسی رزمی ، پزشکی و زمینه های مختلف علمی است.


پایان پیام/
 

کد خبر 343786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha