آئین اختتامیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر البرز برگزار شد

خبرگزاری شبستان: آئین اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم فجر، با حضور پیشکسوتان عرصه بازیگری و فیلم سازی استان شامگاه دیروز 27بهمن در سالن نژاد فلاح برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در البرز، آئین اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم فجر شامگاه دیروز 26 بهمن در تالار شهیدان نژاد فلاح با حضور عوامل و دست اندرکاران فیلم های منتخب این جشنواره از جمله نرگس آبیار (کارگردان فیلم شیار 143) و سیامک کلانتر (آهنگساز فیلم قصه ها به کارگرگردانی رخشان بنی اعتماد ) و همچنین همسر سردار شهید کلهر برگزار شد.

 

سید موسی حسینی کاشانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در گفتگو با خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص برگزاری این آئین گفت: جشنواره فیلم فجر یکی از بزرگ ترین رویدادهای فرهنگی استان در سال جاری بود .

 

به گفته کاشانی، رویداد فرهنگی جشنواره بین المللی فیلم فجر بدون همکاری و همدلی دستگاه ها و ادارات مختلف استان به ثمر نمی نشست و با استقبال مردم مواجه نمی شد .

 

وی افزود: برگزاری این جشنواره نشان داد که تعامل و همدلی بین بخشی می تواند بزرگ ترین رویدادهای فرهنگی را در استان البرز رقم بزند .

 

این مسئول با تاکید به اهمیت جایگاه فرهنگی استان گفت: این جشنواره فرصت مناسبی بود تا دستگاه های مختلف استان در کنار هم و بدون موازی کاری بتوانند در عرصه فرهنگ و هنر کرده و جایگاه فرهنگی استان را ارتقاء بخشند .

 

گفتنی است سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 16 بهمن ماه آغاز و تا 25 بهمن با اکران 20 فیلم برگزیده جشنواره در قدیمی ترین سینمای استان (سینما هجرت) برگزار شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 343896

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha