اجرای طرح تلاوت نور در مساجد یک حرکت عظیم فرهنگی است

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محراب اندیشه تبریز گفت: اجرای طرح تلاوت نور به عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی است که همه روزه در سطح مساجد کشور برگزار می شود.

محمود عادلی شهیر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، از اجرای طرح تلاوت نور در مسجد چهارده معصوم(ع) شهرک پرواز تبریز خبر داد و ابراز داشت: طرح تلاوت نور برای چهارمین بار متوالی در این مسجد اجرا می شود که چهارمین ختم قرآن کریم روز گذشته به پایان رسید.


وی با تاکید بر اهمیت اجرای طرح تلاوت نور در مساجد خاطرنشان کرد: اجرای طرح تلاوت نور به عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی است که همه روزه در سطح مساجد کشور برگزار می شود.


رئیس هیات امنای مسجد چهارده معصوم شهرک پرواز ادامه داد: برنامه های مختلف فرهنگی هنری مذهبی در مسجد اتفاق می افتد که طرح تلاوت نور و تفسیر آیات مربوطه مهم ترین این برنامه هاست.


عادلی گفت: طرح تلاوت نور از زمان ابلاغ در این مسجد انجام شد که پس از انجام موفق، الگویی برای سایر مسجد شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محراب اندیشه تبریز همچنین اظهار داشت: طرح تلاوت نور برای هشتمین سال متوالی است که در مسجد چهارده معصوم(ع) اجرا می شود که با استقبال خوب نوجوانان و جوانان قرار گرفته است.
 

حجت الاسلام والمسلمین حسین صحیفه، امام جماعت مسجد چهارده معصوم(ع) نیز با تاکید بر تاثیر قرآن بر زندگی عنوان کرد: تلاوت روزانه آیات قرآن تاثیرات بسزایی را در زندگی انسان به دنبال دارد.

 

مراسم تجلیل از عوامل برگزاری طرح تلاوت نور شب گذشته در مسجدچهارده معصوم(ع) برگزار شد.

 

گفتنی است، طرح تلاوت نور با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در مساجد کشور اجرا می شود.


پایان پیام/

 

 

کد خبر 344084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha