آثار نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه 100 در زنجان اکران می شود

خبرگزاری شبستان: همزمان با برگزاری نهمین جشنواره بین المللی فیلم 100، فیلم های کوتاه این جشنواره در حوزه هنری استان زنجان اکران می شود.

میثم سیفی، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان با اعلام این مطلب به خبرنگار شبستان در زنجان، گفت: آثار راه یافته به نهمین جشنواره بین المللی فیلم100 شامل فیلم های داستانی، مستند و پویانمایی همزمان با برگزاری این جشنواره در حوزه هنری استان زنجان نیز اکران می شود.

 

وی از حضور سه فیلم کوتاه 100 ثانیه ای در نهمین جشنواره فیلم 100 که به همت هنرمندان حوزه هنری استان زنجان تولید شده خبر داد و افزود: انیمیشن پایستگی، انیمیشن یازده و فیلم کوتاه یک + یک از جمله آثار راه یافته به این جشنواره است.

 

سیفی با بیان اینکه این آثار از 7 تا 9 اسفند امسال در حوزه هنری استان زنجان به نمایش در می آید، اظهار کرد: فیلم های100ثانیه ای و مستندهای پویانمایی راه یافته به بخش رقابتی این جشنواره در استان های تهران، سمنان، خراسان شمالی، زنجان، گلستان، کردستان، قم، اصفهان، بوشهر و مازندران اکران خواهد شد.


شایان ذکر است، نهمین جشنواره بین المللی فیلم های100ثانیه ای در چـهار بخش اصلی، بین الملل، چشم انداز 1404 و سینمای اخلاق از (7 تا 9 اسفند) در حوزه هنری کشور و سینما آزادی تهران برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 344121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha