برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شبکه فعالین ازدواج استان یزد

خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام و المسلمین رضا رویت به عنوان مدیر عامل جدید شبکه فعالین ازدواج استان یزد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شبکه فعالین ازدواج، امروز ( 28 بهمن) با حضور حجت الاسلام و المسلمین رحمانی رئیس هیئت مدیره شفا، دهقان مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای هیئت مدیره و جمعی از مشاورین و کارمندان شفا در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مهدی رویت به عنوان مدیرعامل شفا معرفی شد.


پارسانیا مدیرسابق در این مراسم ضمن خیرمقدم از حاضرین جلسه به ارائه گزارش مختصری از فعالیت های انجام شده طی چهارسال گذشته پرداخت.


ایشان موفقیت های شفا را حاصل کار جمعی دانست و افزود: کار انجام نشده در مجموعه زیاد است و کاری که انجام گرفته واقعا در خور شایسته جامعه و جوانان نبوده ولی آنچه که بدست آمده حاصل نگاه ویژه استاندار واعضای محترم ستادساماندهی امور جوانان، اداره کل ورز ش وجوانان به مقوله ازدواج جوانان و تلاش همکاران وپرسنل گرامی شفا بوده که توانستیم مجموعه را به جایی برسانیم که به عنوان الگوی موفق برای استانهای دیگر قلمداد شده است.


پارسانیا در پایان از مدیر کل ورزش و جوانان و معاون فرهنگی و امور جوانان و کسانی که طی چهار سال از لحاظ معنوی و مادی از مجموعه پشتیبانی کردند تا مجموعه به این موقعیت و جایگاه برسد تقدیر و تشکر کرد.


در این جلسه دهقان مدیرکل ورزش وجوانان ضمن اشاره به اینکه در هرصورت در بحث ازدواج جوانان این مرکز فعالیت خوبی را داشته گفت: ازدواج از مباحث مهم است که نیاز به عزم ملی و همکاری عظیم دستگاههای مرتبط در حوزه ازدواج و خانواده دارد.


وی ادامه داد: شبکه فعالین ازدواج با توجه به قدمت کوتاه توانسته در استان های دیگر نیز مطرح و دنبال شود. اینجانب صمیمانه از خدمات دلسوزانه آقای پارسانیا و اعضای هیات امنا و هیئت مدیره که همراه و پشتیبان ایشان بودند تقدیر و تشکرمی کنم.


حجت الاسلام والمسلمین رحمانی رئیس هیئت مدیره شفا کار درزمینه ازدواج را از باقیات و صالحات عنوان کرد و گفت: ازدواج یکی از مقطع های بسیار حساس و سرنوشت ساز هر انسان است که درصورت ناموفق بودن می تواند نتایج نامطلوبی را برای جامعه داشته باشد.


ایشان در آخر از آقای پارسانیا که در زمینه ازدواج فعالیت های اساسی داشتند تشکر و قدردانی کرد.


در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین رویت مدیرعامل جدید شفا نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پارسانیا گفت: در دوران مدیریت آقای پارسانیا موفقیت های بسیاری نصیب این مرکز شد که این مسیر تحول و پیشرفت مطمئنا ادامه خواهد داشت.


مدیرعامل جدید شفا، خدمت به جامعه را وظیفه همه دانست و ابراز کرد باید بسترهای لازم برای توسعه مسائل جوانان در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم مطالبات جوانان و خانواده ها را در حد ظرفیت برآورده کنیم.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 344123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha