لزوم تلاش بیشتر مجموعه میراث فرهنگی جهت استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری فارس با اشاره به نزدیک بودن ایام تعطیلات نوروز و بر لزوم تلاش بیشتر مجموعه میراث فرهنگی جهت استقبال از مسافران نوروزی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، دکتر مصیب امیری، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری فارس، امروز (28بهمن) در مراسم معارفه رئیس جدید اداره میراث فرهنگی شهرستان مرودشت که در تخت جمشید برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های تاریخی و گردشگری این شهرستان گفت: اهمیت مجموعه های تاریخی این شهرستان در جایگاه ملی است و مجموعه جهانی تخت جمشید نیز از ارزش بالایی برخوردار است و به همین منظور مسئولیت این اداره دارای حساسیت ویژه ای است.


امیری با اشاره به نزدیک بودن ایام تعطیلات نوروز و بازدید بسیاری از هموطنان عزیز از اقصی نقاط کشور از آثار تاریخی این شهرستان و به ویژه مجموعه تخت جمشید بر لزوم تلاش بیشتر مجموعه میراث فرهنگی جهت استقبال از مسافران نوروزی تاکید کرد.


بر اساس این گزارش در ادامه، سعید صفرزاده، رئیس جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری شهرستان مرودشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گفت: امروز ما مدیون دلاورمردی های مردانی هستیم که جان خود را برای آرامش ما در طبق اخلاص گذاشتند.


وی با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز، تخت جمشید را برگ زرینی از فرهنگ و باورهای این دیار کهن دانست و تصریح کرد: مهمترین اولویت کاری خود را تلاش برای فراهم آوردن خدمات مناسب به گردشگران نوروزی است و از پرسنل این مجموعه می خواهم تا با همدلی و همفکری تمام امکانات و همت خود را برای تحقق این موضوع به کارگیرند.


خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم از زحمات فرهاد کشتکار و محمدتقی قلعه نوعی، مسئولین سابق اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مرودشت قدردانی و سعید صفرزاده، به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.


پایان پیام/

کد خبر 344225

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha