هزار و 200 قطعه عکس به مسابقه تجلی حضور ارسال شده است

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: هزار و 200 قطعه عکس از 85 عکاس مردمی به مسابقه تجلی حضور ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، علی چشمه نور، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، عصر امروز (28 بهمن) در آئین اختتامیه سی و دومین جشنوراه بین المللی فیلم فجر، اظهار داشت: این مسابقه عکاسی در راستای انعکاس بهتر و تاثیر گذار راهپیمایی 22 بهمن و تجلی حضور مردم بر گزار شده است.


وی با بیان اینکه، دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران حتی بعد از 35 سال دندان طمع را از این ملت برنداشته اند، گفت: ملت ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه با حضور پرشور خود در صحنه های اجتماعی و سیاسی پشتیبان این ولایت و نظام بوده اند.


چشمه نور، با بیان اینکه در روز 17 بهمن امسال مجموعه آموزشگاه آزاد سینمایی با عنوان قاب سفید و با مدیریت آقای محمدی در اردبیل افتتاح شد، ادامه داد: علاوه بر این در 10 بهمن امسال طرح سلام سینما اجرا شد که استقبال خوبی را از سوی شهروندان استان و کشور شاهد بودیم.


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، با اشاره به جشنواره فیلم فجر امسال و اینکه سیمرغ امسال با نگاهی نو اوج گرفته بود، اضافه کرد: بیست فیلم جشنواره فجر در استان اردبیل اکران شد که از مسئولان و مدیران این جشنواره به خاطر هماهنگی های مناسب و شایسته قدردانی می کنیم.


وی، در پایان سخنان خود با اعلام اینکه دو سینمای قدس و انقلاب اردبیل، برای نمایش فیلم های جشنواره فجر در نظر گرفته شده بود، عنوان کرد: به خاطر اکران مناسب و شایسته فیلم های این جشنواره فیلم نمایش دو سینما به سیستم های دیجیتالی مجهیز کردیم تا علاقمندان به این جشنواره با آرامش خاطر به تماشای این فیلم ها مبادرت نمایند.

 

پایان پیام/

کد خبر 344365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha