آئین اختتامیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری شبستان: آئین اختتامیه سی ودومین جشنواره فیلم فجر و ششمین جشنواره فیلم مهر و ششمین جشنواره عکس تجلی حضور در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، در این جشنواره که عصر امروز (28 بهمن) در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد، از برگزیدان مسابقه عکس تجلی حضور با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.


در این مسابقه هزار و 200 قطعه عکس از 85 عکاس مردمی و آماتور به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده بود که از بین این تعداد پروین بهرامی از شهرستان پارس آباد رتبه اول، ناصر محبی از شهرستان اردبیل رتبه دوم و سعید شیخی از شهرستان اردبیل رتبه سوم را کسب کرده و با اهدا لوح سپاس و هدایایی از این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

 

همچنین از سید طاهر حسن پور از شهرستان مشگین شهر و شهرام اصالت نیری از شهرستان نیر تجلیل به عمل آمده و از فیاض بهپور از شهرستان اردبیل به عنوان برگزیده برگزیده ها تجلیل به عمل آمد.


در بخش تجلیل از رسانه های برتری که اقدام به پوشش و تولید اخبار مناسب و بیشتری نسبت به فیلم فجر کرده بودند؛ در بخش نشریات محلی از نشریه اردبیل امروز به مدیر مسئولی غلامرضا میرزا حسینی و نشریه خبر اردبیل به مدیر مسئولی اصغر تقدیسی تجلیل و در بخش خبرگزاری های برتر از خبرگزاری مهر اردبیل به سرپرستی محمد میرزایی ناطق با تولید 25 خبر و خبرگزاری فارس نمایندگی اردبیل به سرپرستی علیرضا حسین نژاد با تولید 14 خبر تجلیل به عمل آمد.


گفتنی است؛ افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی در سه رشته عکاسی ، کاریکاتور و هنرهای تجسمی و اجرای کنسرت فریبر خاتمی از دیگر برنامه های این آئین اختتامیه بود.


همچنین در این جشنواره از برگزیدگان جشنواره استانی فیلم مهر با اهدا دیپلم افتخار و هدایایی قدردانی شد که در بخش بازیگران فیلم کوتاه به چهار نابازیگر به نام های شیوا محمدی در فیلم لچک، مسلم طاعتی در فیلم کات، ایلیا احمدیان در فیلم سوپر آنوی مورچه،  اکرم صفرنژاد در فیلم ماه در آب، تقدیر به عمل آمد.


در بخش کشف استعدادهای جوان دیپلم افتخار و هدیه نقدی به امیر حسین موسوی، با فیلم بی پایان، و در بخش بهترین فیلم نامه به هایده مرادی با فیلم لچک و در بخش بهترین تصویر برداری، دیپلم افتخار و هدیه نقدی به سید کاظم گنجی، با مستند نوروز در نئور، اهدا شد.


در بخش بهترین تدوین دیپلم افتخار و هدیه نقدی به خانم مهتا نیل فروشان به فیلم دو سوی خط باریک اهدا شد.


در بخش جوایز ویژه این جشنواره و بخاطر نگاه لطیف و انسانی به موضوع به خانم لیلی کرامتی با فیلم ماه در آب، بخاطر نگاه نو و متفاوت به حیات جاودانه انسان، به آقای غریب منوچهری با فیلم مترسکی برای مزرعه، بخاطر نگاه نو و تجربه گرایانه به آقای فیاض بهپور با فیلم یک دریچه رو به فاصله و بخاطر استفاده بهینه از رنگ و نور به آقای محبوب شکرزاده با فیلم توپ، لوح سپاس و هدایایی اهدا شد.

 

در بخش بهترین کارگردانی دیپلم افتخار و هدیه نقدی به طور مشترک به آقای سجاد قنبرپور با فیلم سوپر آنوی مورچه و یوسف یزدانی با فیلم یک لحظه دیرتر ، در بخش پویا نمایی دیپلم افتخار و هدیه نقدی به فیلم تانی به کارگردانی داور نجفی، در بخش مستند دیپلم افتخار و هدیه نقدی به مستند محمد علیزاده با فیلم هزار چهره سنگ و در بخش فیلم داستانی به رضا جمالی کارگردان فیلم کات اهدا شد.


لازم به ذکر است جایزه برگزیده برگزیدگان در بخش فیلم جشنواره استانی فیلم مهر به فیلم لچک ساخته هایده مردای اختصاص یافت.


پایان پیام/


 

کد خبر 344366

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha