10 نشست فرهنگی و اجتماعی در نمایشگاه کتاب جنوب کرمان برگزار شد

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اعلام افزایش استقبال از نمایشگاه کتاب استانی نسبت به سال گذشته از برگزاری 10 نشست فرهنگی و اجتماعی در حاشیه نمایشگاه کتاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، پروین صنعتی ظهر امروز(29 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران در خصوص دومین نمایشگاه استانی کتاب جنوب کرمان اظهار داشت: افزایش تعداد ناشران و عناوین کتاب در نمایشگاه امسال، موجب رضایتمندی بیشتر و استقبال گسترده تر شده است.

 

 وی بیان داشت: برگزاری 10 نشست مختلف، برپایی ایستگاه نقاشی کودکان در نمایشگاه و اجرای تئاتر و نمایش ویژه کودکان توسط هنرمندان انجمن نمایش از بخش های جنبی نمایشگاه امسال بود که به رونق این نمایشگاه افزود.

 

 پروین صنعتی خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف، مسائل اجتماعی(نظام خانواده) از نشست هایی بود که در بخش اجتماعی با حضور کارشناسان برگزار شد.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان، نشست کتاب و کتابخوانی، داستان، انقلاب اسلامی و شعر طنز کرمان نیز در بخش فرهنگی با استقبال فرهنگ دوستان و علاقمندان مواجه بود.

 

 صنعتی با بیان اینکه هر روز دو نشست در برنامه جنبی نمایشگاه تعیین شده است، گفت: نشست آسیب های اجتماعی و طنز جنوب کرمان، عصر امروز برگزار می شود.

 

وی از استقبال خوب کودکان در ایستگاه نقاشی خبر داد و گفت: هنرمندان جیرفتی در این غرفه آموزش های ابتدایی نقاشی را به کودکان ارائه می دهد.

 

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 344619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha