تسخیر قلوب مردم بالاترین هنر یک مدیر است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: بالاترین هنر یک مدیر جلب رضایت مردم و همکاران خود می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، بهرام عبدالحسینی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، امروز ظهر ( 29 بهمن) در آخرین نشست خبری خود با بیان اینکه مدت 2 سال و 2 ماه فعالیت خود در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد را از بهترین لحظات زندگی خود می دانم، گفت: در این مدت سعی نمودم آنچه را که در توان دارم در جهت رشد و اعتلای فرهنگ استان بکار بگیرم.


وی با بیان اینکه قطعا نقاط منفی در کارنامه فعالیت من وجود دارد، اظهار داشت: مهمترین هدف من در مدت خدمتم انجام فعالیت صادقانه برای اصحاب فرهنگ و هنر استان بوده است.


عبدالحسینی پرهیز از حاشیه و جناح بازی های سیاسی را از مهمترین سیاست های مدیرتی خود دانست و تصریح کرد: اصحاب فرهنگ و رسانه استان باید در مورد فعالیت 26 ماهه من در این سمت قضاوت کنند.


وی با بیان اینکه شایعات مطرح شده در مورد برکناری و فشار مسئولان استان برای برکناری من صحت ندارد، افزود: من کارمند صدا و سیما هستم و این تمایل شخصی خودم و دستور صدا و سیما بود که منجر به این جابجایی شد.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: فضای جدید کشور نیازمند نیروهای جدید می باشد به همین دلیل به این نتیجه رسیدم که فضا را برای مدیریت جدید باز نمایم.


وی مهمترین وظیفه هر مدیر را کار و تلاش دانست و گفت: سعی نمودم در مدت فعالیت خود به وظیفه ام عمل نمایم و در این راستا تمام توان و تلاش خود را بکار گرفتم.


عبدالحسینی در پایان به 2 اتفاق فرهنگی بزرگ پیشروی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اشاره کرد و افزود: اختتامیه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها و نمایشگاه بزرگ کتاب استان از مهمترین برنامه های در دست اقدام این اداره کل تا پایان سال می باشد.


وی برگزاری جشنواره مطبوعات استان به صورت دو سالانه را از برنامه های آینده خود اعلام کرد و تصریح کرد:به دنبال آن بودم تا این جشنواره را به صورت تفکیکیی ،یک سال ویژه خبرگزاری ها و سال بعد ویژه مطبوعات برگزار نمایم که امیدوارم مدیران بعدی این امر را پیگیری نمایند.


عبدالحسینی در پایان تسخیر قلوب مردم را بالاترین هنر یک مدیر دانست و گفت: پدرم همیشه من را نصیحت می کرد تا در هر شهری که انجام وظیفه می کنم خانه ای برای خود بسازم و امیدوارم توانسته باشم در قلب مردم دارالعباده خانه ای کوچک برای خود ساخته باشم.
 

پایان پیام/


 

کد خبر 344701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha