دانش آموزان از انجام فعالیت های تک بعدی در مدارس پرهیز کنند

خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: دانش آموزان باید از انجام فعالیت های تک بعدی در مدارس پرهیز نمایند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد، بعد از ظهر امروز در دبیرستان دخترانه شهید زینی گفت: دانش آموزان نباید به فعالیت های تک بعدی در مدارس بپردازند بلکه هر دو بعد علمی و تربیتی را تقویت نمایند .

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در این مراسم با اشاره به سبک زندگی ایرانی – اسلامی ، اظهار داشت : باید سبک و هدف زندگی خود را بر مبنای ایرانی – اسلامی بنا کنیم و گر نه دشمنان برای ما سبک زندگی را با محوریت مادیّات تعیین می کنند که نتیجه آن انحراف خواهد بود .

 

ناصری افزود : از آنجا که منشأ همه خوبی ها خداست ، اگر بخواهیم به بهترین ها از هر جهت دست یابیم باید سبک زندگی را به سمت خدا ببریم و هدفمان رسیدن به کمال انسانیّت باشد .

 

علی سرداری معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان نیز  در این مراسم با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر سوق دادن سبک زندگی به سمت ایرانی – اسلامی ،    از نیروهای پرورشی با نام سربازان گمنامی نام برد که خالصانه در این عرصه فعالیت می کنند .

 

اجرای سرود ، تواشیح ، نماز جماعت ، تقدیر از مربیان و معاونین پرورشی ، تقدیر از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی – هنری و نفرات برتر کنکور از دیگر برنامه های این مراسم بود .
 

کد خبر 346673

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha