توزیع 2 ملیارد و 800 میلیون ریال بن کتاب در نمایشگاه کتاب یزد

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از توزیع 2 میلیارد و 800 میلیون ریال بن الکترونیکی خرید کتاب در ششمین نمایشگاه کتاب استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حسن مفیدی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، ظهر امروز ( 29 بهمن) در نشستی خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان یزد گفت:این نمایشگاه از 5 تا 11 اسفندماه در سالن های فجر و شهید احمدی روشن دانشگاه یزد برگزار می شود.


مفیدی با بیان اینکه تاکنون 257 نمایشگاه کتاب در کشور برگزار شده است، اظهار داشت: از این بین سهم استان یزد 6 نمایشگاه بوده است.


وی با بیان اینکه تاکنون 300 ناشر جهت حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند، ابراز امیدواری کرد: با توجه به استقبال خوب مردم استان از نمایشگاه سال گذشته شاهد حضور ناشران بیشتری در این نمایشگاه باشیم.


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: از این ناشران 15 ناشر مربوط به استان می باشند.


وی با اشاره به برپایی 170 غرفه در ششمین نمایشگاه کتاب استان یزد گفت: این نمایشگاه از صبح ها از ساعت 9 الی 12 و عصرها از ساعت 16 الی 20 آماده پذیرایی از همشهریان عزیز می باشد.


مفیدی با بیان اینکه کتاب های عرضه شده در نمایشگاه دارای تخفیف 40 درصد می باشد، اظهار داشت:20 درصد تخفیف مربوط به نمایشگاه و 20 درصد تخفیف نیز از سوی ناشران در نظر گرفته شده است.


وی افزود: در مدت فعالیت نمایشگاه 2 میلیارد و 800 میلیون بن الکترونیکی خرید کتاب توزیع خواهد شد.


مفیدی در بخش دگیری از سخنان خود به برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ادبی کار و تلاش استان اشاره کرد و گفت: مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر این جشنواره فردا در شهرستان خاتم برگزار می شود.


وی تعداد آثار ارسالی به این جشنواره را 200 اثر اعلام کرد و گفت:این جشنواره برای اولین بار به صورت داستانک برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اظهار داشت: در مراسم اختتامیه این جشنواره 3 نفر در بخش آزاد،3 نفر در بخش ویژه و 3 نفر در بخش شایسته تقدیر به عنوان نفرات برتر معرفی خواهند شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 344719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha