اعزام سالانه 25 هزار نفر از همدان به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان گفت: طبق آمارهای استانی راهیان نور، سالانه 25 هزار نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند.

محمد جواد زمردیان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: طبق آمارهای استانی راهیان نور، سالانه 25 هزار نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند که به طور میانگین اگر در هر اتوبوس 40 زائر مستقر شود هر روز 17 کارشناس روایتگری در طول سال به این مناطق نورانی اعزام می شوند.

 

وی با اشاره به تاثیرات معنوی حضور اقشار مختلف مردم در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که دشمن دست به تهاجم فرهنگی زده است، بازدید از این مناطق و گرامی‌داشت یاد شهدای عزیز، نیاز جامعه ما و از کارهای ضروری و اساسی است.

  

وی با اشاره به استقبال کم‌نظیر اقشار مختلف مردم از اردوهای راهیان نور بیان داشت: اشتیاق و علاقه جوانان برای شرکت در این اردوها چشمگیر و قابل تحسین است.

 

وی با بیان اینکه شور و اشتیاق جوانان خستگی را از تن خادمان شهدا می‌زداید، تأکید کرد: دلیل اصلی جذب جوانان به اردوهای راهیان نور؛ شهدا هستند که این امر نشان از ماندگاری شهدا دارد.

  
زمردیان با اشاره به تأثیرگذاری مثبت اردوهای راهیان نور بر جوانان و دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: این مهم باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.

   
زمردیان تصریح کرد: در صورت ایجاد مرکز علمی کاربردی زمینه اشتغالزایی برای 6هزار و 250 نفر تنها در رشته روایت گری فراهم خواهد شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 344903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha