برپایی نمایشگاه خط انقلاب در تبریز

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه خوشنویسی خط انقلاب آذربایجان به مناسبت قیام 29 بهمن مردم تبریز در این شهر برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، مدیریت فرهنگی اجتماعی و روابط عمومی شهرداری منطقه دو تبریز، به منظور گرامیداشت قیام تاریخ ساز 29 بهمن مردم تبریز، اقدام به برگزاری نمایشگاه خوشنویسی کرده است.


در آستانه این قیام تاریخ ساز، نمایشگاه خوشنویسی از آثار محمدنقی نوعی پور، از کارمندان شهرداری منطقه دو، در محل مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز گشایش یافت.


این نمایشگاه که مزین به جملات حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، استاد شهریار و دیگر اساتید شعر می باشد، سعی داشته تا با این جملات ادیبانه و زیبا، نام و یاد شهدای سرافراز این قیام تاریخی را زنده نگه داشته و گامی فرهنگی در این راستا برداشته باشد.


نمایشگاه خوشنویسی خط انقلاب آذربایجان و تبریز، از روز سه شنبه 29 بهمن ماه الی سه شنبه 6 اسفندماه، از ساعت 9 صبح الی 6 عصر، به روی علاقمندان باز است.
 

همچنین همزمان با سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز، ایستگاه های عکس یادگاری انقلاب، در سطح مناطق پرتردد حوزه دو شهرداری تبریز، نصب شد.


به منظور ایجاد حس و حال روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در نسل جوان امروز، بنرهایی شبیه سازی شده از دیوارنوشته های دوران پرالتهاب پیروزی انقلاب اسلامی، توسط مدیریت فرهنگی اجتماعی و روابط عمومی این منطقه طراحی و در نقاط پرتردد شهر نصب شده است.


این تابلوها که در نوع خود، حرکتی نو بشمار می آید، مورد استقبال خوب جوانان و نوجوانان قرار گرفته است.


پایان پیام/

 

کد خبر 344904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha