کتابخانه تخصصی کودکان اصفهان افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: کتابخانه تخصصی کودکان اصفهان امروز در کتابخانه رودکی این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، کتابخانه تخصصی کودکان اصفهان با ارائه کتاب‌های تخصصی برای کودکان اصفهانی صبح امروز افتتاح شد.


این کتابخانه که با هدف توجه به نیازهای کودکان افتتاح شده، کتب مخصوص سنین پائین و کودکان را بر اساس نیازهای آنها، در اختیارشان می‌گذارد.


در این کتابخانه نزدیک به 3 هزار جلد کتاب مخصوص کودک وجود دارد که قرار است در ماه‌های آینده، تعداد این کتاب‌ها افزایش یابد.


استفاده از کتاب‌های متناسب با گروه‌های سنی مختلف کودکان و توجه به افزایش میزان بهره علمی کتب با افزایش سنین کودکان، از ویژگی‌های این کتابخانه به شمار می‌رود.


نفیسه حبیب‌الهی، مدیر کتابخانه رودکی اصفهان در این مراسم با اشاره به آغاز به کار آن اظهار داشت: این مکان از شهریور سال گذشته شروع به بازسازی کرده و تلاش کردیم که زمینه ایجاد کتابخانه تخصصی برای کودکان را فراهم آوریم که این اتفاق امروز صورت گرفت.


حبیب‌الهی با اشاره به تعداد کتب این کتابخانه افزود: با تلاش مسئولان در حال حاضر 3 هزار کتاب مخصوص کودکان در این کتابخانه وجود دارد که در بخش‌های مختلف قرار داده شده است.


وی بیان داشت: تلاش می‌کنیم که کتاب‌های مختلف با موضوعات شهروندی، محیط زیست، کهکشان و آسمان را در اختیار کودکان قرار داده و در کنار آن از بازی‌های فکری و کارگاه‌های آموزشی نیز استفاده کنیم.


پایان پیام/


 

کد خبر 345105

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha