حضور 2 اثر از کانون های مساجد در بخش منتخب جشنواره فیلم بسیج استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد از راهیابی 2 اثر تولیدی کانون های مساجد به بخش منتخب سومین جشنواره فیلم بسیج استان خبر داد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد ، از راهیابی 2 اثر تولیدی کانون های مساجد استان به بخش منتخب سومین جشنواره فیلم بسیج استان خبر داد.


وی افزود: انعکاس نور یکی از این آثار تولیدی می باشد که با کارگردانی احسان قانع و تهیه کنندگی کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه (س) در این جشنواره در بخش آثار منتخب به نمایش در خواهد آمد.


رستگاری، صدا کن مرا را دیگر اثر تولیدی کانون های مساجد استان یزد دانست و گفت: این اثر نیز به کارگردانی سعید شهریار و تهیه کنندگی کانون فرهنگی و هنری امام رضا (ع) به بخش منتخب جشنواره راه یافته است.


وی با اشاره به اکران آثار منتخب این جشنواره طی روزهای 4 و 5 اسفندماه در پردیس سینمایی تک، افزود: مستند انعکاس نور 4 اسفند از ساعت 16 و پنجاه دقیقه و فیلم کوتاه صدا کن مرا 5 اسفند ازساعت 19 در سالن سبز پردیس سینمایی تک اکران می شوند.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد با اشاره به درخشش این دو اثر در هشتمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی، افزود: حمایت از برنامه های هنری یکی از اولویت های این دبیرخانه در برنامه های خود می باشد.


وی افزود: همکاری در اجرای تئاترهای شام فریب و کرشمه خسروانی از دیگر فعالیت های ای دبیرخانه می باشد.


لازم به ذکر است، سومین جشنواره فیلم بسیج استان یزد با موضوعات باز خوانی ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در قالب ولایت و رهبری، عدالت طلبی، استقلال، آزادگی، استکبارستیزی، دین باوری ایثار و شهادت و مهرورزی، بیداری اسلامی و مقاومت ملل در قالب تبیین و تبلیغ اهداف و آرمان حرکت های اسلامی، تجلیل از قیام و مقاومت مردم به پا باخاسته و...، انتظار-امید-آرمانگرایی ،مضامین آیینی- اجتماعی مبتنی بر اصول خانواده و اخلاق سبک زندگی اسلامی، تحقق شعار سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگزار شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 345163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha