ولایت فقیه معجزه ای برای کشور است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: ولایت فقیه معجزه ای برای کشور است که در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در همایش نظریه ولایت فقیه در جمع بسیجیان اظهار داشت: ولایت فقیه رکن مهم نظام است که به واسطه بنیان گذار انقلاب اسلامی در کشور ما ایجاد شد.


وی افزود: ولایت فقیه موهبت الهی و معجزه ای بزرگ برای نظام و کشور ما است که در سایه انقلاب اسلامی ایجاد و مدیریت کشور به فردی دارای تدبیر و فقیه واجد الشرایط که دارای ظرفیت های مدیریتی است سپرده می شود و اجرا می شود.


وی ادامه داد: ولایت فقیه سبب اقتدار و پیشرفت نظام شده و امروز در سایه این ولایت بزرگ و نعمت عظیم انقلاب اسلامی از توطئه های دشمنان حفظ می شود و اسلام و اهداف اسلام در جهان گسترش می یابد که مردم ایران نیز افراد ولایت مدار و پیرو خط ولایت هستند.


وی با اشاره به همایش دو روزه خبرگان رهبری گفت: جایگاه خبرگان رهبری در کشور بسیار عظیم است که این جایگاه برای عموم مردم در این همایش های دو روزه تبیین می شود و باید این برنامه تداوم داشته باشد تا مردم با جایگاه ولایت فقیه و مجلس خبرگان بیش از بیش آشنا شوند.


پایان پیام/
 

کد خبر 345284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha