خبرگزاری ها نباید به صورت یکسان و با یک روش اطلاع رسانی فعالیت نمایند

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: اعتقاد ندارم که همه خبرگزاری‌ها باید به یک صورت بنویسند و یک نوع اطلاع رسانی کنند و در یک حطیه خاص به انجام فعالیت بپردازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، روز گذشته در آیین افتتاحیه دفتر خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در استان یزد گفت: اعتقاد ندارم که همه خبرگزاری‌ها باید به یک صورت بنویسند و یک نوع اطلاع رسانی کنند و در یک حطیه خاص به انجام فعالیت بپردازند.


وی تصریح کرد: ما اعتقاد داریم که سلایق و دیدگاه‌های خاص باید فعالیت کنند، فعالیت حرفه‌ای خبرگزاری هم ایجاب می‌کند که براساس خط و مشی که دارد براساس سیاست‌گذاری‌هایی که در مرکز انجام شده، فعالیت کنند.


طالبی با بیان اینکه مطمئنا فعالیت خبرگزاری‌ها و گستره کاری و نوع اخبار و نگاهشان به موضوعات و خبرها یکسان نیست، اظهار داشت: این بد نیست و یک جایی هم ممکن است خوب باشد، در جایی شاید زمینه‌ای برای تضارب آرا و یا انتقاد سازنده‌ای فراهم شود.


وی رفع مشکلات و اطلاع رسانی به ادارات استان در مورد مسئله ای خاص را ار وظایف یک خبرگزاری دانست و افزود: وظیفه‌ای که همه خبرگزاری‌ها برعهده دارند، این است که در یک موقعیت و فضای خاص نیاز به همدلی و همراهی داریم.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: امیدواریم شروع به کار خبرگزاری تسنیم در یزد، زمینه خوبی برای همکاری‌ها و ارتباطات بعدی میان مجموعه دستگاه‌های اداری استان و این خبرگزاری باشد، همچنین امیدواریم این خبرگزاری با فعالیت خوب خود در سطح استان، زمینه خوبی از بحث اطلاع رسانی در استان به‌وجود آورد.


لازم به ذکر است، این مراسم با حضور جمعی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران ارشد خبرگزاری تسنیم و مقامات نظامی و انتظامی، فرهیختگان، نخبگان و اصحاب رسانه استان برگزار شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 345310

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha