مساجد کماکان بیشترین سهم را در بزرگداشت انقلاب دارند

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر در دو هزار مسجد گفت: پس از گذشت 35 سال از انقلاب مساجد کماکان بیشترین سهم را در بزرگداشت انقلاب دارند.

حجت‌الاسلام حمید آقایی، معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد نقش مساجد را در تشویق مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن مهم ارزیابی کرد و به خبرنگار حوزه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان گفت: پس از 35 سال، مساجد همانند دوران انقلاب کماکان بیشترین سهم را در بزرگداشت خاطره انقلاب اسلامی داشته‌اند.

 

وی بیان کرد: امسال برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در دو هزار مسجد استان تهران برگزار شد و مبدا راهپیمایی ها در تهران از 10 مسجد و در شهرستان‌ها نیز مبدا راهپیمایی‌ها از مساجد بود.

 

حجت‌الاسلام آقایی اظهار کرد: امسال، طبق آمار در استان تهران و شهرستان‌ها، راهپیمایی 22 بهمن باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شد و علت آن هم این بود که مردم وقتی احساس می‌کنند دشمنان از در تهدید وارد می‌شوند با حضورشان آن تهدیدها را پاسخ می‌دهند.

 

وی تصریح کرد: پس از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دیدیم که در مذاکرات اخیر ژنو دشمن از برخی از زیاده‌خواهی‌هایش عقب‌نشینی کرد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 345681

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha