برگزاری جشنواره های هنری فرصت آشتی مردم با هنر را فراهم می کند

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه وبویراحمد به کمبود امکانات فرهنگی و فضاهای فیزیکی و نرم افزاری در استان اشاره و افزود: برگزاری جشنواره های هنری فرصت خوبی برای آشنایی و آشتی مردم استان با هنر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز(3اسفند) در حاشیه برگزاری جشنواره موسیقی فجر در یاسوج، گفت: برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری در استان فرصت مناسبی برای رشد و ارتقا فرهنگ و هنر است که باید نهایت استفاده را از این جشنواره ها کرد.

 

خادمی اظهار داشت: برگزاری جشنواره ها برای فرهنگ سازی و آشنایی مردم با مقوله های فرهنگی به خصوص در حوزه های فیلم و موسیقی که امسال در استان برگزار شد تاثیر فراوانی دارد.

 

وی با اشاره به کمبود امکانات فرهنگی و فضاهای فیزیکی و نرم افزاری در استان، گفت: برگزاری جشنواره های هنری فرصت خوبی برای آشنایی و آشتی مردم استان با هنر است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به توانمندی ها و استعدادهای جوانان این استان در همه عرصه ها به خصوص هنر اشاره کرد و ابراز داشت: برگزاری جشنواره ها موجب آشنایی جوانان و کشف نخبه ها از بین جوانان این استان در رشته های فیلم سازی و موسیقی و سایر رشته ها خواهد شد.

 

خادمی با تاکید بر آشنایی بیش از پیش جوانان با هنر و ایجاد فظاهای هنری در این استان، افزود: جشنواره ها با ایجاد بستری مناسب و فرصتی ارزشمند برای جوانان زمینه شناخت و آشنایی بیش از پیش هنر را در جامعه به وجود می آورد که مجموعه مدیریت استانی از برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری در استان حمایت خواهد کرد.

 

وی با تاکید بر تداوم برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری در استان، ابراز داشت: مجموعه فرهنگی و مدیریتی استان به اثرات مثبت و فرهنگ ساز میزبانی جشنواره ها در استان اعتقاد داشته و تمام سعی خود را در صدد برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر این اتفاق بزرگ فرهنگی و هنری در استان خواهد داشت.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مهم برشمردن حوزه فرهنگ، اظهار داشت: منابع فرهنگی در استان سطح پایینی دارد و مجموع اعتبارات استان در سال آینده به لحاظ عددی کاهش پیدا کرده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 345747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha