جشنواره نغمه های آسمانی همزمان با 9 اسفند برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه نظارت بر کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: جشنواره "نغمه های آسمانی" ویژه کانون های مساجد مشهد همزمان با 9 اسفند برگزار می شود.

محمد حسین عبداللهی، مسئول دبیر خانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار شبستان در مشهد اظهار داشت: جشنواره نغمه های آسمانی از سلسله برنامه های دومین جشنواره بچه های مسجد است که توسط کانون تخصصی قرآن و عترت مشهد برگزار می شود.


وی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان علاقمند به مکبری و موذنی، نگاه نیمه تخصصی به دو رشته اذان و تکبیرو هویت بخشی به موذنان و مکبران مساجد از جمله اهداف برگزاری جشنواره " نغمه های آسمانی" است.


عبداللهی با بیان اینکه جشنواره "نغمه های آسمانی" در دو رشته اذان و تکبیر ویژه برادران کانون های فرهنگی هنری مساجد مشهد برگزار می شود، گفت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند تا 5 اسفند اقدام به ثبت نام کنند.
 

وی با اشاره به این مطلب که این جشنواره ویژه گروه سنی کودک و نوجوان است، گفت: این جشنواره در رشته تکبیر در گروه سنی 8 تا 12سال و در رشته اذان ویژه گروه سنی 12 تا 16 برگزار می شود.


مسئول دبیر خانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: جشنواره" نغمه های آسمانی" ویژه کانون های مساجد مشهد همزمان با 9 اسفند برگزار و از برگزیدگان این جشنواره نیز در همان روز تقدیر به عمل می آید.


وی افزود: دومین جشنواره بچه های مسجد همزمان با هفته وحدت آغاز بکار کرده است و آیین اختتامیه این جشنواره همزمان با سالروز تاسیس کانون های مساجد برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 345839

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha