جشنواره هنرهای تجسمی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ازبرگزاری جشنواره هنرهای تجسمی از سلسله برنامه های دومین جشنواره بچه های مسجد به همت کانون تخصصی هنرهای تجسمی مشهد خبر داد.

محمد حسین عبداللهی، مسئول دبیر خانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی به خبرنگار شبستان در مشهد اظهار کرد: جشنواره هنرهای تجسمی در سه رشته عکاسی، خوشنویسی و طراحی و نقاشی برگزار می شود.


وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره از 12 بهمن اعلام و آخرین مهلت ارسال آثار (5اسفند) اعلام شده است، افزود:علاقمندان می توانند آثار خود را تا 7اسفند به دبیرخانه ارسال کنند.


عبداللهی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در رشته عکاسی می توانند آثارخود را با موضوعات " انقلاب اسلامی، دهه فجر"،" جوان، عاشورا، مسجد" ، " جوان، مسجد ، وحدت" به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.


وی با اشاره به اینه هنرمندان می توانند آثار خود را در رشته خوشنویسی در قالب خط های ثلث، نستعلیق، شکسته نستعلیق ارسال نمایند، گفت: هنرمندان شرکت کننده در این رشته آیات از سوره مبارکه نصر را به در قالب های خط های مذکور ارائه نمایند.


مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی افزود: همچنین هنرمندان شرکت کننده در رشته طراحی و نقاشی می توانند آثار خود را با موضوعات" انقلاب اسلامی" و " بهار فاطمی" آثار خلاقانه ای در سبک های سیاه قلم، رنگ و رغن و سایر سبک های نقاشی به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
 

پایان پیام/

کد خبر 346470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha