انجام فعالیت های فرهنگی راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: انجام فعالیت های فرهنگی راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده، معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی(3 اسفند) در جلسه ستاد راهیان نور استان مرکزی که در سالن جلسات استانداری مرکزی برگزار شد، تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی را انجام فعالیت های فرهنگی و شناساندن ارزش های والای اسلامی و انقلابی به نوجوانان و جوانان دانست.


وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور از جمله برنامه های فرهنگی است، ادامه داد: استان مرکزی علاوه بر اعزام کاروان راهیان نور خود میزبان کاروان های راهیان نور شرق و شمال شرق است.

 

سرهنگ گلشن زاده، با بیان اینکه در سال گذشته 35 هزار نفر در بخش های مختلف به این سفر معنوی اعزام شدند، ادامه داد: از این تعداد 18 هزار نفر دانش آموز، 14 هزار نفراقشار مردم، 2500 نفر دانشجو و 500 نفر مهندسین و متخصصین به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.


معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: در سال جاری 18 هزار دانش آموزان برای اعزام به این سفر معنوی از 15 مهر تا پایان بهمن در دستور کار بود، افزود: از این تعدادهفت هزار دانش آموز پسر و دو هزار دانش آموز دختر به این سفر اعزام شدند.


این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مابقی دانش آموزان به دلیل کمبود بودجه به این سفر معنوی اعزام نمی شوند.


وی با بیان اینکه از اقشار مردم نیز 14 هزار نفر از 29 اسفند تا پایان فروردین به این مناطق اعزام می شوند، اضافه کرد: در سال جاری اعزام دانشجویان نیز از این استان محدودیتی ندارد.


معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: 500 نفر از متخصصین و مهدسین نیز در قالب اردوی راهیان نور به بوشهر جهت بازدید از نیروگاه اتمی اعزام خواهند شد.


گلشن زاده ادامه داد: در بخش اقشار اردوها چهار روزه و در بخش دانشجویان پنج روزه بوده و در این سفر برنامه های فرهنگی نیز برای زائران در نظر گرفته شده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 345852

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha