وقف در حیطه حمایت از بیماران خاص را گسترش دهیم

مرعشی، با اشاره به جایگاه وقف در مسیر کمک به بیماران اظهارکرد: سنت حسنه وقف را باید در حیطه حمایت از بیماران خاص گسترش دهیم.

مریم مرعشی، مدیرعامل موسسه خیریه بین المللی «زنجیره امید» در گفت وگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، با اشاره به فعالیت های این موسسه اظهار کرد: این موسسه اقدام به درمان کودکان زیر هجده سال کرده و صرفا تمرکزش بر تامین هزینه درمانی نیست بلکه تیم پزشکی حاذقی را در رشته های مختلف تخصصی از جمله قلب اطفال در این موسسه حضور دارند.

وی ادامه داد: ما حدود شش سال است که فعالیت داریم و پزشکان حاضر در مرکز همگی از اعضای هیات علمی بوده و با تعرفه دولتی بیماران را مداوا می کنند  اما با این وصف به عنوان یک مجموعه خیریه با مشکلات متعددی مواجه هستیم از جمله اینکه فضای کافی در اختیار نداریم و از این نظر در مضیقه هستیم.

مرعشی افزود: واقفان و خیرین در صورت تمایل نسبت به کمک به این کودکان میتوانند به سایت موسسه زنجریه امید مراجعه و نسبت به روال درمان و پرونده پزشکی این کودکان اطلاع حاصل کنند، بنابراین واقفان  با آگاهی کامل از وضعیت و پرونده پزشکی کودکان می توانند اقدام به این عمل خیر داشته باشند.

 وی با اشاره به اهمیت وقف در حوزه بیمارهای خاص و نیاز جامعه نسبت به حمایت های واقفان در حوزه های پزشکی گفت: این موضوع در حوزه های مختلف به ویژه برای کودکان مورد نیاز است چراکه تخصصی های پزشکی کودکان در کشور ما بسیار محدود است و در عین حال هزینه های بالایی دارد.

مدیرعامل موسسه زنجیره امید خاطر نشان کرد: ما از واقفان و کسانی که مایل به کمک به این کودکان هستند انتظار داریم برای تهیه مکان و اقامت گاه خانه اطفال به ما یاری رسانند تا تیم پزشکی در جوار مرکز بتواند مراحل درمان را تکمیل کند.

پایان پیام/

کد خبر 346038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha