نفرات برتر نخستین جشنواره منطقه ای مطبوعات در استان یزد معرفی شدند

خبرگزاری شبستان: دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان یزد و نخستین جشنواره منطقه ‌ای مطبوعات یا معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، نفرات برتر دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان یزد و نخستین جشنواره منطقه ‌ای مطبوعات شب گذشته (3 اسفند) با حضور استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار یزد و سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سالن فرهنگ اداره کل ارشاد برگزار شد.

 

در بخش سرمقاله و یاداشت با وجود اینکه هیات داوران اثری را شایسته مقام اولی ندانست، عنوان دومی مشترک این بخش را به زهرا شاه شوازی و احمد طالبی هر دو از هفته نامه پرگار داد. سومی مشترک در این بخش نیز به داوود پاک طینت از هفته نامه پرگار و محمد فاضلی شورکی از هفته نامه یزد امروز رسید.

 

هیات داوران همچنین کسی را شایسته رتبه اول در بخش مقاله نخواند و مجید جوادیاناز هفته نامه پرگار و مهدی صادق احمدی از ماهنامه تدبیر آیینه را به عنوان نفرات دوم و سوم این بخش معرفی کرد.

 

عنوان اول تا سوم بخش عکس جشنواره نصیب علیرضا نقلی از فصل نامه چیدمان، مسعود میرجلیلی از خبرگزاری ایرنا و محمدرضا گلیمی از روزنامه پیمان یزد شد.

 

در بخش طراحی و گرافیک و در قسمت طراحی روزنامه ای به ترتیب فرزاد فیضی از هفته نامه پرگار، مسعود نوریان از دو هفته نامه ورزش یزد و نوید جعفری از دو هفته نامه برف و در قسمت طراحی مجله ای نیز به ترتیب نجمه فتوحی فیروزآبادی از فصل نامه چیدمان، مسعود نوریان از ماهنامه نفس تازه و اقبال اولیاء از ماهنامه تدبیر آینده، به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده شدند.

 

در بخش گزارش، مهدی ده دار از دو روزنامه ندای هرمزگان حائز رتبه نخست شد، اعظم رام از روزنامه صبح ساحل(هرمزگان) و امیر ترقی نژاد از هفته نامه پرگار مشترکاً به عنوان نفرات دوم معرفی شدند، همچنین فاطمه رکن الدینی از روزنامه صبح ساحل(هرمزگان) و مریم بهرامی از روزنامه همشهری به طور مشترک عنوان سومی را از آن خود کردند.

 

نفرات اول بخش مصاحبه نیز مهدی ده دار از دو روزنامه ندای هرمزگان و احمد طالبی از هفته نامه پرگار به عنوان نفر دوم معرفی و عاطفه ابراهیمی از ماهنامه آوای رسا و اکرم عبداللهی از ماهنامه تدبیر آینده هم به عنوان نفر سوم به طور مشترک معرفی شدند.

 

در بخش خبر، کاظم صادق پور از روزنامه قدس و خلیل درخورد از دو روزنامه ندای هرمزگان به ترتیب به عنوان نفرات اول و دوم شناخته شدند و عنوان سومی مشترک این بخش نیز به ساحل عطایی دریایی از دو روزنامه ندای هرمزگان و زهرا افضلیان از روزنامه قدس رسید.

 

برگزیده بخش تیتر، عباس رفیعی از دو روزنامه ندای هرمزگان شد، نفر دوم به طور مشترک به محمدرضا حایری زاده از دو هفته نامه ندای عاشورا و اعظم راد از روزنامه صبح ساحل(هرمزگان) رسید و خاتون رئیسی مینابی از دو روزنامه ندای هرمزگان و زهرا افضلیان و سمیه شرف دینی از روزنامه قدس حائز رتبه سوم مشترک در این بخش شدند.

 

بخش طنز در، طنز تصویری/کاریکاتور تنها دو برگزیده داشت، هیات داوران نگین نقیه و سمانه نیستانی هر دو از دو هفته نامه برف به عنوان نفرات اول و سوم معرفی شدند و در طنز مکتوب، راشد انصاری از دو روزنامه ندای هرمزگان اول شد، احمدرضا قدیریان از دو هفته نامه برف و حدیث رحیمی از دو روزنامه ندای هرمزگان عنوان دومی مشترک و مقام سومی به صدیقه فلاح زاده از ماهنامه سلام ابرکوه رسید.

 

بخش ویژه جشنواره شامل چهار بخش حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، سلامت و نشاط اجتماعی، نماز و نیایش و نقش رسانه های دیجیتال در توسعه مطبوعات بود که در بخش حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، ملیحه کافی کنگ از هفته نامه پرگار و نیره شفیعی پور از خبرگزاری مهر به عناوین اول و دوم دست یافتند و هیات داوران نفر سومی را در این بخش معرفی نکرد.

 

در بخش سلامت و نشاط اجتماعی، مریم بهرامی از هفته نامه پرگار نفر اول شد، محمدیاسین دهقان از روزنامه همشهری دوم و رحیم میرعظیم از خبرگزاری مهر سوم شد.

 

در بخش نماز و نیایش، تنها دو نفر برگزیده به عنوان نفرات اول و دوم شامل کوثر لک از ماهنامه قبیله هابیل و اکرم طاهری از دو هفته نامه امید و آگاهی داشت و در بخش نقش رسانه های دیجیتال در توسعه مطبوعات هم هیچ یک از مطالب حائز رتبه نشد.

 

علاوه بر نفرات برگزیده، 22 نفر به عنوان نفرات شایسته تقدیر معرفی و لوح تقدیر گرفتند.

 

پایان پیام/

کد خبر 346053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha