توزیع 370 هزار پاکت جشن نیکوکاری در مدارس گیلان

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان اعلام کرد: 370 هزار پاکت در سطح مدارس استان برای جمع آوری کمک‌های دانش آموزان توزیع که سود حاصل از آن صرف امور تحصیلی دانش آموزان می‌شود.

محمدعلی رمضانی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار "جشن توانمندسازی خانواده‌ها با حضور پرنشاط نیکوکاران"برگزار اجرا می‌شود به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان گفت: این جشن همزمان با سراسر کشور از 14 در گیلان آغاز شده و تا 16 اسفند ادامه دارد.

 

وی از استقرار 360 پایگاه ثابت و سیار برای جمع اوری هدایای مردمی خبر داد و افزود: از این تعداد 300 پایگاه ثابت و 60 پایگاه سیار است.

 

رمضانی با بیان اینکه 14 اسفند جشن نیکوکاری در مدارس استان کلید می‌خورد، اظهار کرد:370 هزار پاکت در سطح مدارس استان برای جمع آوری کمک‌های دانش آموزان توزیع می‌شود که سود حاصل از آن توسط مدیران مدارس، صرف امور تحصیلی دانش آموزان بی‌بضاعت و کم بضاعت همان مدرسه می‌شود.

وی ادامه داد: این پاکت‌ها از چهارم اسفند در اختیار مدارس قرار می‌گیرد و می‌تواند روحیه انفاق و کمک به همنوع و روحیه مشارکت دانش آموزان را تقویت کند.


رمضانی اذعان کرد: گیلان دارای 18 هزار و 500 دانش آموز و سه هزار دانشجو تحت حمایت است که حفظ کرامت و ارزش انسانی آنان در اولویت برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد.

 

گفتنی است، سال گذشته یک میلیارد و 430 میلیون تومان در جشن نیکوکاری جمع آوری شد که کلیه درآمد صرف نیازمندان همان محل و دانش آموزان همان مدارس شد.

پایان پیام/

کد خبر 346363

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha