18 کانون فرهنگی و هنری در مساجد خراسان شمالی افتتاح می شود

خبرگزاری شبستان: به مناسبت فرا رسیدن 18 اسفند،سالروز تأسیس ستادعالی کانون های فرهنگی و هنری مساجدکشور، 18 کانون فرهنگی و هنری در مساجد خراسان شمالی افتتاح می شود.

هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: از این تعداد 13 کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان بجنورد، 2 کانون به تفکیک در شهرستان های اسفراین و جاجرم و یک کانون در شهرستان فاروج افتتاح می شود.

 

وی با بیان اینکه با افتتاح این تعداد کانون آمار کمی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به 282 کانون افزایش می یابد، اظهار امیدواری کرد تا پایان سال این آمار به 300 کانون فرهنگی و هنری افزایش یابد.

 

شیرازیان در تشریح دیگر برنامه های ویژه سالروز تأسیس ستادعالی کانون های مساجد، از برگزاری همایش مدیران کانون های مساجد استان خبر داد و افزود: این همایش یک روزه با حضور مدیران و فعالان کانون های مساجد با حضور مسئولان اجرایی و نماینده ستادعالی کانون های مساجد کشور در بجنورد برگزار می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی همچنین از برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد در 15 اسفند خبر داد و گفت: این دوره آموزشی یک روزه با هدف آشنایی مدیران با اصول مدیریت فرهنگی در محل کانون تخصصی آموزش (کانون فرهنگی و هنری حضرت علی ابن ابیطالب(ع)) بجنورد برگزار می شود.

 

وی از جمله مباحث آموزشی در این دوره آموزشی را آشنایی با اصول مدیریت فرهنگی و اصول برنامه ریزی، مخاطب شناسی، ارتباط مؤثر، چارت سازمانی و و شرح وظایف، تبیین معضلات و مشکلات حوزه جوانان، مهارت های اداری و نقد و بررسی و ارائه راهکار در بهبود مسائل علمی و پژوهشی دبیرخانه مساجد ذکر کرد.

 

شیرازیان با بیان اینکه بیش از 80 نفر از مدیران کانون ها برای حضور در این دوره آموزشی ثبت نام کرده اند، اظهار داشت: پس از پایان این دوره برای تمام شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی صادر می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 346798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha