دشمن بداند بسیجیان ما، با بصیرت انقلابی از نظام و انقلاب دفاع می کنند

خبرگزاری شبستان: فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: دشمن بداند بسیجیان ما همیشه در صحنه اند و با بصیرت انقلابی و روحیه بسیجی از نظام و انقلاب دفاع می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از چهارمحال و بختیاری، سردار علی محمد اکبری، فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع) چهار محال و بختیاری، امروز(6اسفند) در بازدید از گردان امام حسین (ع)بروجن گفت: تشکیل بسیج مستضعفان از فرامین راهبردی و تاریخی حضرت امام خمینی(ره) بشمار می رود که بزرگترین پشتوانه انقلاب اسلامی و دفاع همه جانبه بوده و ایران اسلامی را در برابر توطئه ها و تهدیدات دشمن مصونیت بخشیده است.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر ما افرادی را با روحیه بسیجی واقعی داشته باشیم، هیچ قدرتی نمی تواند مقابل روحیه چنین افرادی ایستادگی و مقاومت کند.

 

فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع)، گردان های امام حسین(ع) را از یگان های آماده رزم بسیج و سپاه دانست و اضافه کرد: این گردان ها با سطح آمادگی بالای رزمی عقیدتی، خود را برای مقابله با هرگونه تهدیدی بر ضد انقلاب اسلامی مهیا کرده‏ اند.

 

سردار اکبری، روحیه بسیجی را دومین عامل تمایز بسیج از دیگر نهادها دانست و افزود: روحیه بسیجی یعنی بدون هیچ اجر و مزد مادی در صحنه حاضر شوید و این همان روحیه ای است که ما را در دفاع مقدس به پیروزی رساند.

 

وی روحیه ولایتمداری و ولایت پذیری بسیجیان استان را مثال زدنی دانست و با اشاره به رشادت های رزمندگان استان چهار محال و بختیاری در زمان هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن، ذعان داشت: افتخارات تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) در صحنه های مختلف و میدان رزم، زبانزد خاص و عام است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 346992

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha