افزایش 30 درصدی پرداخت صدقه در استان اصفهان

خبرگزاری شبستان: معاون مشارکت‌ های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، از افزایش 30 درصدی پرداخت صدقه در این استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، بهرام سوادکوهی، معاون مشارکت ‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌ های گروهی با اشاره به رشد درآمدهای کمیته امداد اصفهان در سال جاری گفت: میزان درآمدهای این کمیته در اصفهان طی سال جاری نزدیک به 71 درصد رشد داشته و به بیش از 62 میلیارد تومان رسیده است.

 

وی اضافه کرد: ‌ما در زمینه صدقات نیز افزایش نزدیک به 30 درصدی را در سال جاری شاهد بودیم و نزدیک به 17 میلیارد تومان از این صدقات، درآمد داشتیم.

 

معاون مشارکت ‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به سرانه کمک شهروندان اصفهان به کمیته امداد، افزود: در این زمینه نیز رشد قابل توجهی حاصل شده است.

 

وی تصریح کرد: نزدیک به 36 درصد از خانواده‌ های اصفهانی در منازل خود صندوق ‌های صدقات دارند و این آمار در کشور یک نقطه قابل توجه به شمار می‌ آید.

 

سوادکوهی، عنوان کرد: نزدیک به 22 هزار صندوق صدقات شهری در سطح استان اصفهان و 520 هزار صندوق صدقات خانگی وجود دارد و از این صندوق ‌ها نزدیک به 17 میلیارد تومان در سال جاری درآمدزایی شده است.

 

وی بیان داشت:‌ جشنواره نیکوکاری از 4 اسفند در اصفهان برگزار شده و در این زمینه 3700 پایگاه فعالیت کرده که 70 پایگاه در سطح شهر اصفهان قرار دارند.

 

معاون مشارکت ‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، خاطر نشان کرد: در این زمینه 2650 پایگاه در مدارس و 290 پایگاه در حوزه‌های مقاومت بسیج و 510 پایگاه نیز در مساجد شهر وجود دارد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 347121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha