مسافران فرهنگی در 18 مدرسه بندر آستارا اسکان داده می شوند

خبرگزاری شبستان: مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا گفت: 18 مدرسه نوساخت و مجهز شهرستان آستارا آماده اسکان مسافران فرهنگی در تعطیلات نوروز 93 است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، فاضل تعلیمیان، مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا امروز(6 اسفند) در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان با اشاره به آمادگی این مجموعه در اسکان مسافران و میهمانان فرهنگی، اظهار کرد: در ایام نوروز 93 ستاد اسکان مسافران فرهنگی در محل مدرسه استثنایی عدالت آماده خدمات رسانی به میهمانان است.

 

وی با اشاره به اینکه مسافران فرهنگی در ایام نوروز در 161 کلاس تمام تجهیز و نیمه تجهیز اسکان داده می‌شوند، افزود: 78 کلاس تمام تجهیز و 83 کلاس نیمه تجهیز از شرایط مطلوبی برای جذب و اسکان برخوردار است.


مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا این کلاس‌ها را دارای امکاناتی نظیر فرش، یخچال، تلویزیون، اجاق گاز و بخاری اعلام و اظهار کرد: همچنین 2 واحد مدرسه با 20 اتاق و تجهیزات کامل در این ایام آماده پذیرایی از میهمانان فرهنگی هستند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در محل خانه معلم شهرستان آستارا نیز 16 اتاق  با 20 تخت برای اسکان مسافران فرهنگی آماده است.

 

تعلیمیان در پایان با بیان اینکه مسافران فرهنگی از اقصی نقاط کشور می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی به نشانیwww.ESKAN.medu.ir. نسبت به رزرو کلاس‌ها اقدام کنند، گفت: مهلت رزرو کلاس‌ها از دهم تا بیستم اسفند ماه است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 347123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha