25 اسفند، آغاز اعزام کاروانهای راهیان نور

خبرگزاری شبستان: جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: کاروانهای اردوهای نور با اعزام کاروان عمومی از بیست و پنجم اسفند آغاز و تا 15 فروردین سال 93 ادامه می یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، سرهنگ اسحاق هراسانیان شامگاه (6 اسفند) در نشست هماهنگی اعزام کاروانهای راهیان نور استان سمنان با اعلام این مطلب گفت: مقرر شده که کاروانهای شهرستانهای گرمسار 28 اسفند، دامغان اول فروردین سال 93، سمنان سوم فروردین، آرادان چهارم فروردین، شاهرود پنجم فروردین، سرخه ششم فروردین و مهدیشهر پنجم و میامی نهم فروردین سال آینده به مناطق به دوران دفاع مقدس اعزام شوند.


وی همچنین از آمادگی کامل دو قرارگاه راهیان نور این استان در استان خوزستان برای میزبانی از کاروانها راهیان نور اعزامی خبر دادوگفت: موقعیت شهید شوکت پور در پایگاه شهید زین الدین در اندیمشک امسال به طور کامل تجهیز شده و آماده اسکان تا 400 نفر با امکانات اردوگاهی کامل است.


هراسانیان ادامه داد: قرارگاه دیگری در خرمشهر به نام استان سمنان امسال تکمیل و تجهیز شده و حتی آماده میزبانی از زائران عتبات عالیات در هر زمان از سال است.


وی اظهار داشت: امسال تلاش شده تا مردم برای اعزام خانوادگی با خودروی شخصی شان تشویق شوند که اسکان و تغذیه این گروه نیز در قرارگاه های استان سمنان رایگان است.

 

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: امسال هفت کاروان اتوبوسی و چهار کاروان ریلی دانشجویان استان سمنان از چهاردهم تا بیست و دوم اسفندماه شامل 600 پسر و 750 دختر در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.


هراسانیان به برگزاری جشنواره بزرگی در اردوگاه های راهیان نور کشور،اشاره داشت وگفت: هر استان یک شب مسوولیت برگزاری این جشنواره را بر عهده دارد که برگزاری این نمایشگاه در بیست و یکم اسفند به استان سمنان واگذار شده است.


وی با بیان اینکه معرفی توانمندیهای استانها در بخشهای مختلف دستاوردها، جاذبه های گردشگری، صنایع دستی و ... در این نمایشگاه عرضه می شود، همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط برای برگزاری هر چه باشکوه تر نمایشگاه استان سمنان در اردوهای راهیان نور امسال را خواستار شد.


وی به اعزام 12 تا 15 هزار نفر در اردوهای راهیان نور سال گذشته با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد و 680 میلیون ریال خبر داد و گفت: امسال کمبود منابع مالی مهمترین مشکل اعزام اردوهای راهیان نور استان سمنان است.


پایان پیام/
 

کد خبر 347320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha