ساماندهی 25 هزار ورزشکار در خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از ساماندهی 25 هزار و 163 ورزشکار در سطح استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، مریم مهرور امروز(7 اسفند) در مراسم معارفه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به تشکیل 10 ساله استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: در حال حاضر این استان 732 هزار نفر جمعیت، 11 شهرستان و 28 شهر دارد.


وی با بیان اینکه از مجموع 11 شهرستان استان، پنج شهرستان دارای اداره ورزش و جوانان هستند، بیان داشت: 6 شهرستان دیگر استان دارای نمایندگی این اداره هستند.


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از ساماندهی 25 هزار و 163 ورزشکار در سال جاری خبرداد و افزود: در حال حاضر 43 هیئت ورزشی استانی و 337 هیئت ورزشی شهرستانی در سطح استان وجود دارد.


مهرور با بیان اینکه در حال حاضر 13 سانتی متر فضای سرپوشیده ورزشی در استان ایجاد شده است، بیان کرد: همچنین 33 سانتی متر فضای ورزشی روباز است که این میزان تا پایان برنامه پنجم توسعه بایستی به 48 سانتی متر افزایش یابد.


وی با بیان اینکه یک سوم پست های حاکمیتی اداره کل ورزش و جوانان استان بلاتصدی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 66 پرسنل رسمی و پیمانی در این مجموعه به کارگیری شدند.


گفتنی است، در پایان این مراسم "حسن رضا عمیدیان" که از آذرماه امسال به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مشغول به فعالیت بود به عنوان سومین مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی معرفی شد.


پایان پیام/

کد خبر 347421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha