برنامه های هفته جوان در خراسان جنوبی تشریح شد

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تشریح برنامه های هفته جوان گفت: طی این هفته 18 عنوان برنامه محوری در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مریم مهرور امروز ظهر (17 خرداد) در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته جوان اظهارداشت: در خصوص جوانان تفاهم ‌نامه‌ای با اداره اوقاف برای اختصاص خانه های اوقافی با اجاره بهای پایین برای حمایت از جوانان منعقد شده است.

 

وی افزود: همچنین تفاهم‌نامه‌ای برای طرح نیاز سنجی مطالبات روز جوانان استان با همکاری جهاد دانشگاهی منعقد شده است.

 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری 18 عنوان برنامه شاخص در هفته جوان، گفت: در این هفته اولین دوره مسابقات سازمانهای مردم نهاد استان در دو رشته ورزشی برگزار می‌شود.

 

مهرور تجلیل از جوانان برتردستگاه‌های اجرایی، بازدید رایگان جوانان از گنجینه زیستی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار جوانان با استاندار، برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرین جوان، برگزاری جشن دانش آموختگی و برپایی کرسی‌های آزاد‌ اندیشی، برگزاری اردوهای جهادی و برگزاری اولین دوره المپیاد طرح دادرس را از دیگر برنامه‌های محوری هفته جوان برشمرد.

 

وی با بیان اینکه برای ازدواج آسان جوانان در شهرستانها کمیته سامان ازدواج تشکیل می‌شود، بیان داشت: در حال حاضر این کمیته تحت نظر سازمانهای مردم نهاد در دو منطقه شامل شهرستانهای نهبندان، سربیشه، بیرجند، فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در حال اجرا است.

 

 پایان پیام/

کد خبر 374055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha