مسئولین امور حقوقی، نگهبان حقوق شریف ترین انسان های کشور هستند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مسئولین امور حقوقی در آموزش و پرورش، نگهبان حقوق عظیم ترین و شریف ترین انسان های کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، صابر سپهری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، در نشست دوره ای روسای ادارات و کارشناسان حقوقی، املاک و حمایت قضایی گروه یک کشوری که در شهرستان سرعین برگزار شد، اظهار داشت: مسئولیت حوزه امور حقوقی در مجموعه آموزش و پرورش بسیار حساس است و کاملاً تخصصی و نیازمند افراد متخصص و متعهد در امور مربوطه است.


وی، خطاب به مسئولین امور حقوقی، خاطر نشان کرد: حاکمیت قانون در حیطه مدیریت و اقتدار یک مجموعه و سازمان که مسئولیت سنگین آن را بر دوش دارید، بسیار مهم و تعیین کننده است.


مدیرکل آموزش و پرورش استان، تصریح کرد: از وظایف اصلی مسئولین امور حقوقی ایجاد محیط امن برای فرهنگیان و نگهبانی از حقوق این عظیم ترین و شریف ترین انسان در کشور است.


سپهری، عنوان داشت: اگر کارهای حقوقی یک سازمان به یک وکیل سپرده شود هزینه های گزافی خواهد داشت در حالی که شما با حقوقی اندک آموزش و پرورش این کارهای بزرگ را انجام می دهید و از این بابت از شما قدردانی می کنم.


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، وی، در پایان توصیه کرد: با به روز کردن اطلاعات حقوقی خود که همیشه در حال تغییر است، نقش مهم خود را هر چه بهتر در دفاع از حقوق معلمان و اموزش و پرورش ایفا کنند.


گفتنی است، نشست دوره ای روسای ادارات و کارشناسان حقوقی، املاک و حمایت قضایی گروه یک کشوری با حضور استان های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، گیلان و زنجان به میزبانی استان اردبیل در شهرستان سرعین برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 347442

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha