برگزاری جشن نیکوکاری در آذربایجان غربی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: جشن نیکوکاری در راستای نهادینه سازی فرهنگ انفاق و بخشش از(14 اسفند) به مدت 3 روز درسراسر استان برگزار می شود.

جلال حسین زاده، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: 180 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد درسطح معابر و مناطق پرتردد استان کمک های مردمی را جمع آوری خواهند کرد.


وی، با اشاره به اینکه شعار جشن نیکوکاری امسال"توانمندسازی خانواده‌ها با حضور پر نشاط نیکوکاران در بزرگ‌ترین شبکه مدیریت هدایا و محبت‌های مردمی" است، افزود: کمیته امداد استان آماده برگزاری هر چه با شکوه‌تر جشن ملی نیکوکاری در ایام پایانی سال است.


حسین زاده خاطرنشان کرد: (14 اسفند) تمامی مدارس استان با همکاری آموزش و پرورش میزبان جشن نیکوکاری خواهند بود چراکه نهادینه سازی فرهنگ بخشش از کودکی در بین افراد موجب می شود روحیه انفاق در جامعه تقویت شود.


این مسئول، با بیان اینکه جشن نیکوکاری در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان نیز برگزار می‌شود، ادامه داد: با مشارکت مردمی در این جشن می‌توان خنده و شادی را در آستانه عید نوروز به خانواده‌های نیازمند هدیه داد.


وی تصریح کرد: خیرین می‌توانند در صورت تمایل با واریز وجوهات نقدی خود به حساب کمیته امداد استان به شماره حساب 0154385438000 بانک ملی در این امر خیر مشارکت داشته باشند.


پایان پیام/
 

کد خبر 347473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha