برپایی 70 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی جشن نیکوکاری در چرام

خبرگزاری شبستان:مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چرام از برپایی و راه اندازی 70 پایگاه ثابت و سیار جهت جمع آوری کمک های مردمی در هفته احسان و نیکوکاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علی حسن مظاهری، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چرام امروز (10 اسفند) در جمع خبرنگاران، گفت: در آستانه عید باستانی نوروز همچون سال های گذشته جشن بزرگ نیکوکاری به منظور کمک به مردم فقیر و مستمند با راه اندازی پایگاه های ثابت و سیار و همکاری ادارات آموزش و پرورش، خیرین، اصناف و بازاریان برگزار می شود.

 

وی هدف از برگزاری جشن نیکوکاری را توسعه فرهنگ انفاق در جامعه عنوان کرد و خواهان همکاری همه جانبه در راستای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این جشن شد.

 

مظاهری با اشاره به این که امسال جشن نیکوکاری طی روزهای چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم اسفندماه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: چهاردهم اسفند این جشن در مدارس شهرستان و بخش ها، پانزدهم اسفندماه با برپایی پایگاه های مختلف در سطح معابر و میادین شهرستان و روز شانزدهم که مصادف با روز جمعه می باشد این جشن ملیمعنوی در میعادگاه های نماز جمعه برگزار می شود.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام تصریح کرد : امسال با راه اندازی 8 پایگاه ثابت و 2 پایگاه سیار در سطح شهرستان و بخش ها و 51 پایگاه در مدارس و 8 پایگاه در مساجد و یک پایگاه در بسیج ناحیه شهرستان کمک های مردمی را جمع آوری می کنند.

 

مظاهری گفت: کمک های مردمی جمع آوری شده در پایگاه های جشن نیکوکاری قبل از آغاز سال نو به دست نیازمندان و محرومین واقعی شهرستان خواهد رسید.

 

پایان پیام/

کد خبر 348236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha