جمع آوری 470 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری 470 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رضا حسنلو اظهار کرد: خانه انفاق یک مرکز نیکوکاری است که در راستای تسهیل امور خیرین و حامیان تاسیس شده است.

 

وی با اشاره به اینکه از زمان تاسیس این مرکز اقدامات مختلفی در آن انجام شده است، اضافه کرد: خوشبختانه روز به روز شاهد افزایش کمک‌های مردمی در این مرکز هستیم.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده طی بهمن امسال گفت: در مدت مذکور 379 میلیون و 569 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام جمع‌آوری شد.

 

این مسئول با اشاره به جذب 17 حامی طی این مدت اذعان داشت: این تعداد حامی کفالت 17 یتیم را قبول کردند.

 

حسنلو همچنین به جمع‌آوری 2 میلیون و 700 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان در قالب طرح یاسین اشاره داشت و بیان کرد: بهمن امسال 3 میلیون و 796 هزار ریال صدقه در این مرکز جمع‌آوری شد.

 

وی در ادامه از جمع‌آوری 20 میلیون و 748 هزار ریال کمک در قالب طرح شفا خبر داد و اظهار کرد: بهمن ماه امسال میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح کوثر 14 میلیون و 300 هزار ریال بود.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه به جمع‎آوری 17 میلیون و 600 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح محسنین اشاره کرد و بیان داشت: همچنین میزان کمک‌ جمع‌آوری شده در این مرکز در قالب طرح‌رضوان 6 میلیون و 570 هزار ریال برآورد شده است.

 

این مسئول میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح‌های تاج گل، رد مظالم، کفاره و فطریه را به ترتیب یک میلیون و 300 هزار ریال، 500 هزار ریال، 250 هزار ریال و 10 هزار ریال اعلام کرد و بیان داشت: طی این مدت 21 میلیون و 200 هزار ریال کمک نیز به صورت غیرنقدی در خانه انفاق جمع‌آوری شده است.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد زنجان، حسنلو به جمع‌آوری یک میلیون و 487 هزار ریال در راستای کمک به مناطق محروم و 169 هزار و 500 ریال در قالب جشن نیکوکاری اشاره کرد و اظهار داشت: در مجموع طی بهمن ماه امسال 470 میلیون و 200 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

 

وی در پایان با تقدیر از همکاری مطلوب مردم استان در کمک به مددجویان این نهاد از جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری در خانه انفاق خبر داد و از مردم استان خواست: در این طرح نیز همچون سایر طرح‌ها کمیته امداد را همراهی کنند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 347632

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha