138 هزار پایگاه، کمک های مردمی در جشن نیکوکاری را جمع آوری می کند

خبرگزاری شبستان: معاون کمیته‌ امداد کشور، گفت: 138 هزار پایگاه در مدارس، مساجد، میادین شهری و روستایی و همچنین میعادگاه های نماز جمعه، در جشنواره‌ نیکوکاری سال جاری آماده دریافت مساعدت های نقدی و جنسی مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، سعید ستاری، معاون توسعه‌ مشارکت های مردمی کمیته‌ امداد کشور، صبح امروز (7 اسفند) در جلسه شورای اداری، طی گزارشی اجمالی از روند اجرای برنامه های جشنواره احسان و نیکوکاری در سراسر کشور، اظهار داشت: بیست و چهارمین جشن نیکوکاری همزمان با 14 اسفند ماه، سالروز تأسیس کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور برگزار خواهد شد.


وی، با اشاره به اینکه این برنامه در قالب جشنواره و با همکاری سازمان های صدا و سیما، بسیج مستضعفین، آموزش و پرورش و هیأت ورزش های همگانی برگزار خواهد شد، بیان کرد: این جشنواره امسال با شعار «توانمندسازی خانواده ها با حضور پر نشاط نیکوکاران» برگزار می‌شود.


رئیس ستاد احسان و نیکوکاری کشور، اعلام کرد: 100 هزار مدرسه، 23 هزار مسجد و 15 هزار پایگاه شهری و روستایی آماده‌ی دریافت مساعدت های نقدی و جنسی مردم خیر و نیکوکار کشوراست که امیدواریم همچون ادوار گذشته، حضور گسترده‌ دانش آموزان و مردم نوعدوست کشور را در پایگاه ها شاهد باشیم.


ستاری، با بیان اینکه در روز 14 اسفند ماه سال جاری زنگ جشنواره‌ نیکوکاری در مدارس سراسر کشور نواخته خواهد شد، اذعان داشت: در روز 15 اسفند این جشن در میادین اصلی شهری و روستایی برگزار و همچنین در 16 اسفند ماه نیز میعادگاه های نمازجمعه سراسر کشور میزبان برگزاری جشنواره‌ نیکوکاری خواهد بود.


عضو شورای معاونین کمیته‌ امداد، تصریح کرد: با توجه به همکاری فدراسیون ورزش های همگانی در این جشنواره، در روز جمعه 16 اسفند ماه مراسم پیاده روی خانواده برگزار می شود که طی آن مساعدت های مردمی در مسیر همایش پیاده روی جمع آوری خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، وی، خاطر نشان کرد: در جشن احسان و نیکوکاری سال گذشته، مردم خیر و نیک اندیش کشور بالغ بر 42 میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان و افراد بی بضاعت مساعدت کردند که امیدواریم در سال جاری این کمک ها با رشد چشمگیری همراه باشد.


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور، در پایان سخنان خود با ذکر این نکته که دارندگان سیم کارت های همراه اول و ایرانسل می توانند مساعدت های خود را به صورت غیر حضوری پرداخت نمایند، گفت: با شماره گیری #3333*733* مساعدت های نقدی خود را برای مرتفع ساختن مشکلات نیازمندان پرداخت کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 347348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha