جشن نیکوکاری مظهر انسانیت و نوعدوستی است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: جشن نیکوکاری مظهر انسانیت و نوعدوستی است که باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد اکبری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در آغاز سال جدید گفت: جشن نیکوکاری مظهر انسانیت و نوعدوستی است که باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد افزود: اعتمادسازی، توسعه و ترویج فرهنگ انفاق، توانمندسازی فکری، اجتماعی و اقتصادی و همچنین توسعه مشارکت های مردمی رویکرد اصلی کمیته امداد در دهه چهارم انقلاب است.

 

وی با بیان اینکه از 14 تا 21 اسفندماه امسال به عنوان هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است، اضافه کرد: برگزاری جشنواره نیکوکاری، افتتاح واحدهای مسکونی مددجویی و طرح های خودکفایی و اشتغالزایی و غیرو از مهمترین برنامه های کمیته امداد در این هفته است.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد،اکبری ادامه داد: در جشنواره امسال رویکرد مدرسه محوری، مسجد محوری و صنف محوری را در دستور کار داریم که بر این اساس چهارشنبه 14 اسفندماه در مدارس استان، پنجشنبه 15 اسفندماه در مساجد، معابر و میادین سطح شهر و جمعه 16 اسفندماه هم در مصلاهای نمازجمعه پایگاه های جشنواره نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی مستقر می شود.

 

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، کمک های مردمی جمع آوری شده در پایگاه های جشن نیکوکاری قبل از آغاز سال نو به دست نیازمندان و محرومین واقعی استان خواهد رسید.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 348373

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha