شرکت بیش از پنج هزار نفر درطرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، از شرکت بیش از پنج هزار نفر یزدی در طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، با اشاره به اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در استان گفت: این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری در جهت تربیت حافظان قرآنی به صورت ملی از ابتدای سال گذشته در کشور آغاز شده است.

 

وی سهمیه ابلاغی استان یزد را در این طرح 3845 نفر اعلام کرد و ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته تاکنون 5876 نفر در استان یزد در این طرح قرآنی ثبت نام کرده اند.

 

وی  با اشاره به برگزاری آزمون شفاهی مرحله دوم طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در استان افزود: این طرح از 23 بهمن ماه در شهرستان های استان آغاز شده است و مرحله نهایی آن 8 اسفند ماه در مرکز استان برگزار می شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، اضافه کرد: آزمون کتبی این دوره نیز همزمان با سراسر کشور از ساعت 9 صبح روز جمعه 9 اسفند ماه برگزار می شود.

 

به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در 9 رشته حفظ اظهار داشت: این آزمون در رشته های حفظ جزء30، جزء 30 و یک، جزء 30، یک و دو، پنج جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء، کل قرآن و حفظ موضوعی برگزار می ‌شود.

 

وی با اشاره به همکاری مراکز فرهنگی و قرآنی امامزادگان و بقاع متبرکه در این طرح گفت: این آزمون در شهر یزد در امامزاده سید جعفر محمد(ع) ویژه خواهران و در امامزاده جعفر(ع) ویژه برادران برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 347486

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha