مدرسه میدان اصلی مبارزه با نظام سلطه است

خبرگزاری شبستان: نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور گفت: مدرسه، میدان اصلی مبارزه با نظام سلطه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور، امروز ( 8 اسفند) در همایش معاونین پرورشی استان یزد ، با بیان اینکه هویت ایمانی مردم یزد در کشور شناخته شده است، گفت: هویت یزدی با هویت ایرانی و ایمانی برابر است.


وی از این هویت به عنوان ذات ملت ایران یاد کرد و گفت: پیشگامی در عرصه های علمی ، همراه با نجابت همواره در فرزندان استان یزد وجود داشته است و این یک ارزش بزرگ محسوب می شود.


حاج عای اکبری اظهار داشت: پیشگامی در عرصه های علمی همراه با نجابت همواره در فرزندان استان یزد وجود داشته است و این یک ارزش بزرگ محسوب می شود .


وی با اشاره به زمینه مناسب استان یزد جهت انجام اقدامات وبرنامه های فرهنگی و تربیتی گفت: بافت مذهبی استان یزد باعث شده است که آسیب های نوپدید در بین جوانان در این استان مخفی بماند.

 

حاج علی اکبری با بیان اینکه آنجا که آسیب ها آشکارتر است دست اندرکاران زود تر برای پیشگیری چاره اندیشی می کنند، افزود: در چنین شرایطی باید متفکرین و اهل دقت و بصیرت به میدان بیایند تا دچار پدیده خطرناک خود فریبی نشوند و برای هدایت و راهنمایی نسل جوان بکوشند.


وی میدان اصلی مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی را در حوزه تربیت دانست و تصریح کرد: اگر ما در حوزه تربیت ببازیم همه عرصه ها را از دست خواهیم داد.


نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور با اشاره به بیانات رهبری در جلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی افزود:میدان اصلی مبارزه با نظام سلطه کف حیاط مدرسه است و اگر ما در اینجا ببازیم ، همه عرصه ها را از دست خواهیم داد.

 

این مسئول گفت : نکته کلیدی در جریان مبارزه این است که باید محور اصلی عملیات را به دست خود بچه ها داد و همان طوری که مقام معظم رهبری به جوانان فرمودند: « شما افسران جنگ نرم هستید » باید مربیان ، عملیات های فرهنگی را بر عهده بگیرند ولی این خود دانش آموزان هستند که باید عملیات کنند .

 

پایان پیام/

 

کد خبر 347822

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha