آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: آزمون کتبی مرحله دوم طرح تربیت حافظان قرآن کریم فردا و همزمان با سراسر کشور در شهرستان های خراسان شمالی برگزار می شود.

حجت الاسلام علی اکبر صفری، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی به خبرنگار شبستان در بجنورد گفت: در این مرحله از مسابقات بیش از سه هزار نفر شرکت کردند.


وی، با اشاره به برگزاری این مسابقات در 43 مکان مختلف در شهرستان های استان، افزود: در هر شهرستان در یک مکان اصلی و چند مکان فرعی این مسابقات برگزار می شود.

 

حجت الاسلام صفری به مکان های اصلی برگزاری این مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: این مسابقات در بجنورد در محل امامزاده سید عباس بجنورد، در شیروان در امامزاده غیبی، در جاجرم در موسسه قرآنی صاحب الزمان و در اسفراین در مهدیه این شهر برگزار می شود.

 
وی همچنین محل برگزاری مسابقات در شهرستان گرمه را امامزاده فخر الدین ایور، مانه و سملقان در مسجد و حسینیه پنج تن آل عبا، راز و جرگلان در موسسه قرآنی بصیرت شهر راز و در فاروج در محل مهدیه این شهر اعلام کرد.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی یادآور شد: این در حالی است که آزمون شفاهی این مسابقات نیز از 23 بهمن ماه تا 8 اسفند ماه در استان برگزار شد.
 

وی متذکر شد: به 5 نفر از متسابقینی که در آزمون شفاهی و کتبی حدنصاب 70 نمره را کسب کرده باشند به قید قرعه کمک هزینه حج عمره، کربلا و سه سفر مشهد مقدس اهدا می شود.

 

حجت الاسلام صفری بیان کرد: این آزمون ساعت 10 صبح فردا همزمان با سراسر کشور در شهرستان های استان برگزار می شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: نتایج این آزمون اردیبهشت ماه سال آینده اعلام می شود.


 

پایان پیام/
 

کد خبر 347646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha