ستاد هماهنگی برنامه های 18اسفند در آذربایجان غربی تشکیل شد

خبرگزاری شبستان: ستاد هماهنگی برنامه های (18 اسفند)بنا بر آیین نامه ارسالی ازدبیرخانه ستادعالی باحضور اعضای دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد آذربایجان غربی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاریشبستان از ارومیه، حجت الاسلام محمدباقر کریمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های( 18اسفند)، با بیان اینکه باید کانون های مساجد در راستای معرفی فعالیت های خود تلاش کنند، گفت: 18 اسفند که سالروز بیست و یکمین سالگرد تاسیسی کانون های فرهنگی و هنری مساجد است فرصتی مناسب برای معرفی و نشان دادن جایگاه کانون های مساجد در جامعه است که باید از این فرصت به خوبی بهرمند شویم.


وی افزود: کانون های مساجد به عنوان پاگاه های فرهنگی و قرآنی نقش مهمی در تربیت نیروهای مسجدی دارند و لذا باید جایگاه خود را در جامعه محکمتر کنند.


کریمی، با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای برگزاری هرچه باشکوه نر بیست و یکمین سالگرد تاسیس کانون های مساجد، گفت: باید در راستای تعمیق و تبیین اهداف این نهاد تلاش کنیم و برنامه ها نیز در این راستای تنظیم شوند.


گفتنی است، برگزاری همایش بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در سه منطقه از آذربایجان غربی در شهرستان های میاندوآب، خوی و ارومیه، مکاتبه با نماینده ولی فقیه در استان برای ابلاغ به دیگر ائمه جمعه که در خطبه های نماز جمعه به نقش کانون های مساجد اشاره شود، برگزاری نشست خبری با محوریت(18اسفند) و همچنین اختصاص چند دقیقه قبل از خطبه های نماز جمعه (16 اسفد) به مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای معرفی و اعلام برنامه ها از مصوبات و تصمیم گیری های این ستاد بود.


پایان پیام/
 

کد خبر 347722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha